În lumea captivantă a modei, unele anunțuri rezonează ca niște promisiuni de viitor. Pe 19 mai 2025, Kering și Balenciaga au dezvăluit o nouă eră: începând cu 10 iulie 2025, Pierpaolo Piccioli va prelua funcția de director artistic al casei de modă Balenciaga. Un designer desăvârșit, cu un stilou couture impregnat de poezie și rigoare, intră în legenda unei Case emblematice, construită pe îndrăzneala lui Cristóbal Balenciaga și îmbogățită, în ultimii zece ani, de viziunea avangardistă a lui Demna.
Pierpaolo Piccioli nu este străin de eșaloanele superioare ale creației. Venerat pentru măiestria sa în Haute Couture, el întruchipează eleganța contemporană cu o sensibilitate rară, un ochi ager pentru detalii și o înțelegere profundă a corpului în mișcare. La Balenciaga va găsi un teren fertil: o casă hrănită prin experimentare, contraste asumate și o moștenire stilistică de o bogăție incredibilă. Se pregătește să scrie acolo un nou capitol, într-o continuitate respectuoasă, dar niciodată statică, în dialog cu moștenirea fondatorului.
Francesca Bellettini, directorul general adjunct al Kering, responsabilă de dezvoltarea casei de modă, a salutat numirea: „Sunt încântată să-l primesc pe Pierpaolo în Grup. Este unul dintre cei mai talentați și recunoscuți designeri ai timpului nostru. Stăpânirea sa în Haute Couture, vocea sa creativă și pasiunea sa pentru măiestrie îl fac o alegere ideală pentru Balenciaga. De asemenea, aș dori să-i mulțumesc sincer lui Demna pentru viziunea îndrăzneață și distinctivă pe care a adus-o Casei de Modă, modelându-i identitatea contemporană.”
Gianfranco Gianangeli, CEO al Balenciaga, împărtășește același entuziasm: „Sunt nerăbdător să deschid această nouă eră alături de Pierpaolo. Viziunea sa va fi exprimată pe deplin, în armonie cu cultura și moștenirea unică a Casei. Împreună, cu echipele noastre, vom construi viitorul Balenciaga, respectându-i în același timp singularitatea.”
La rândul său, Pierpaolo Piccioli întâmpină această nouă responsabilitate cu o emoție palpabilă, nuanțată de umilință și recunoștință: „Datorită tuturor oamenilor care au deschis calea, Balenciaga este ceea ce este astăzi. În fiecare etapă a evoluției sale, Casa a rămas fidelă valorilor sale estetice. Îmi asum un brand plin de posibilități, fascinant. Aș dori să-i mulțumesc lui Demna, al cărui talent l-am admirat întotdeauna. Nu aș fi putut visa la o predare mai bună.”
Mult așteptata sa primă colecție pentru Balenciaga va fi dezvăluită în octombrie 2025. Aceasta va marca punctul de plecare al unui dialog fără precedent între codurile riguroase ale fondatorului spaniol, impulsul creativ hrănit de Demna și emoția subtilă specifică lui Piccioli.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.