Designerul a părăsit Céline în decembrie 2017. Patru ani mai târziu, Phoebe Philo și-a anunțat revenirea la modă cu un nou brand sub propriul nume, cu sprijinul grupului LVMH. „Să fiu în studioul meu și să creez din nou a fost atât incitant, cât și incredibil de plăcut. Abia aștept să mă reconectez cu publicul meu și cu oamenii din întreaga lume”, a declarat designerul britanic pentru Business of Fashion. Un anunț care urmează multor zvonuri, mai ales de la participarea sa ca membru invitat al juriului la premiul ANDAM 2021.
Trei ani și jumătate. Timpul poate părea lung când vine vorba de absență. Acesta este timpul pe care și l-a dăruit Phoebe Philo înainte de a se întoarce pe scena modei pe care o lăsase după zece ani ca director artistic al Celine. Plecarea sa, motivată de probleme familiale, stârnise lumea modei, care plângea după simțul stilului, al îmbrăcămintei ultra-dorite.
Iat-o pe Phoebe Philo pe scena modei. Nu sub egida unei case binecunoscute, așa cum sugeraseră multe zvonuri. Designerul britanic își lansează marca de îmbrăcăminte și accesorii cu sprijin parțial de la LVMH . Gigantul de lux va avea doar o miză minoritară.
O veste care îi va încânta pe toți cei nostalgici pentru stilul Phoebe Philo când era directorul artistic al caselor franceze Céline și Chloé. Un stil chic și atemporal, feminin și rafinat care a marcat anii 2000.
La 48 de ani, Phoebe Philo face parte din „aventura antreprenorială”, așa cum a scris Bernard Arnault, președintele LVMH, într-un comunicat de presă. Deocamdată, nu există informații cu privire la numele etichetei, dacă va fi dedicată exclusiv îmbrăcămintei pentru femei sau nu, dacă va îmbrățișa febra digitală. Dar Phoebe Philo promite să spună mai multe în ianuarie 2022.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.