Show-ul pentru bărbați Louis Vuitton prezentat de Pharrell Williams și Nigo în cadrul Săptămânii Modei de la Paris a marcat un punct de cotitură în evoluția streetwear-ului către un rafinament mai matur și mai sofisticat.
Într-o cutie de oglindă monumentală instalată în fața piramidei Luvru, duo-ul a dezvăluit o colecție bogată în referințe istorice și personale, amestecând codurile streetwear cu cele ale dandyismului. Decorul circular care amintește de un cufăr de arhivă le-a evidențiat viziunea: reinterpretarea trecutului pentru a imagina viitorul.
Siluetele au combinat texturi luxoase și detalii elaborate, cum ar fi jachetele din piele de crocodil în relief pentru a imita denimul sau costumele negre evazate, înfrumusețate cu nasturi sculptați în formă de floare. Jachetele esențiale de varsity au fost revizuite cu elemente inovatoare, precum mânecile din piele naturală nevopsită, menite să dezvolte o patină în timp. Camuflajul emblematic al etichetelor lor anterioare, Billionaire Boys Club și BAPE, a fost transformat în modele hibride de leopard și floral, uneori brodate manual cu paiete și mărgele.
Fideli esteticii anilor 2000, au dominat pantalonii largi cu talie joasă și piesele monograme, în timp ce accesoriile îndrăznețe, cum ar fi gențile împodobite cu siluetele celor doi designeri sau etichetați „Pont Neuf” și „Since 1854”, au adus un omagiu moștenirii pariziene a lui Louis Vuitton.
Această prezentare de modă, o adevărată odă adusă colaborării și arhivei, nu numai că a afirmat locul casei Louis Vuitton în topul îmbrăcămintei stradale de lux, dar a sărbătorit și legătura intimă și vizionară dintre Pharrell Williams și Nigo.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.