Noul loc de producție din Bulle, Elveția, ar putea crea 2.000 de locuri de muncă, dar disponibilitatea ceasurilor de lux (chiar dacă este la mai bine de cinci ani) ne-a entuziasmat. Oamenii au poftit după ceasul de mână de lux de când a lovit pandemia de Covid-19, lăsându-i pe cei ultrabogați cu un surplus de bani din cauza lipsei de călătorii pentru cumpărături. Cu toate acestea, a existat o penurie la nivel mondial a acestor ceasuri de mână. Potrivit Bloomberg, ceasornicarul elvețian va semna pentru achiziția terenului pentru noul amplasament luna viitoare.
Acordul acoperă două terenuri cu o suprafață de aproape 93.000 de metri pătrați sau echivalentul a zece terenuri de fotbal, la aproximativ 23 km nord de Montreux, pe Lacul Geneva.
Oliver Curty, președintele guvernului de la Fribourg, a declarat: „Un proiect de o amploare excepțională este pe drumul cel bun în Bulle cu prestigioasa companie Rolex”, adăugând că autoritățile „se vor asigura că va reuși”.
Potrivit Morgan Stanley, cel mai mare producător de ceasuri de lux elvețian din lume, cu sediul la Geneva, produce o cantitate estimată de aproximativ 1 milion de ceasuri pe an, însumând o afacere de aproximativ 8 miliarde de dolari în 2021.
Cererea de ceasuri Rolex a fost, fără îndoială, la un nivel maxim în timpul erei post-pandemie; totuși, la fel ca criptomonede, ceasurile Rolex, cândva scumpe, au scăzut și ele în valoare. În cazul ceasurilor Rolex scăderea a fost mai mare cu prețurile unor modele scăzând cu până la 50%. Indisponibilitatea perpetuă a modelelor i-a forțat și pe fanii ceasurilor de lux să ia în considerare alte mărci. Poate că noul loc de producție va schimba lucrurile în bine atât pentru Rolex, cât și pentru iubitorii săi.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.