Decorul este lunar, minimalist, uluitor de frumos. Un munte de sare solidificată, alb imaculat, se remarcă pe un cer azuriu, iar în depărtare privirea se pierde în vasta întindere a mlaștinilor sărate Camargue de un roz deconcertant.
În sudul său natal, la Salin de Giraud, la patruzeci de minute de Arles, Simon Porte Jacquemus a ales să-și dezvăluie colecția de toamnă – designerul independent continuă să-și prezinte colecțiile în afara calendarelor oficiale – dintre care unele piese sunt deja în vânzare.
PRezentarea spectaculoasă a presupus mutarea și modelarea a 180.000 de tone de sare pe parcursul unei luni pentru a crea dealuri albe orbitoare pe care modelele le-au coborât într-o procesiune lentă. „Am vrut ceva brut, simplu și poetic”, a spus designerul după spectacol. O intenție a exact opusului precedentului său spectacol de modă „Le Splash” din Hawaii. „Pe atunci mergeam într-o direcție pop, foarte colorată, care nu îmi plăcea, nu mă mai recunoșteam, analizează cu o sinceritate rară Simon Porte Jacquemus. Am vrut să încep de la zero.”
Cu această colecție, intitulată „Le Papier”, designerul revine la surse. O alegere eminamente strategică într-un moment în care afacerea lui „explodează” în propriile sale cuvinte și când este important pentru el „să țină picioarele pe pământ”. El găsește așadar acest Sud în care a copilărit și unde încă mai locuiesc bunicii, prezenți în primul rând al acestui spectacol. De asemenea, reînvie spiritul celor mai izbitoare prezentări de modă – „Les Santons” sau „La Bomba” – și codurile care îl definesc pe Jacquemus. „Este ca o pagină goală, o reînnoire”.
Colecția acordă loc de mândrie unei senzualitate moale pe care designerul are arta de a o dezvălui cu decolteuri adânci, spate jos, spate gol, decupaje, cravate care atârnă de un fir... feminitatea exultă în liniște, corpul este glorificat, sublimat. Este o chestiune de confort si couture cu aceste veste sau parkas moi care învăluie ca un cocon liniștitor sau aceste rochii ca fiind a doua piele al căror bumbac este plisat, drapat, sculptat, brodat sau amestecat cu ipsos parcă pentru a da viață unui alt material. Culorile naturale - alb, nisip, ocru - se îmbină în decor, doar câteva din cele 70 de siluete, în negru, ies în evidență ca umbrele chinezești pe sarea albă.
Le Papier este, de asemenea, urmărirea unei autobiografii spuse într-o colecție. În câteva săptămâni, Simon Porte Jacquemus se va căsători și emoția acestui viitor eveniment strălucește în întreaga sa colecție.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.