Patrick Schwarzenegger, actorul din The White Lotus, alături de logodnica sa, supermodelul Abby Champion, au dezvăluit recent o campanie nouă pentru SKIMS, popularul brand de îmbrăcăminte modelatoare lansat de Kim Kardashian. Acest parteneriat celebrează nu numai dragostea cuplului, ci și colecția exclusivă de nuntă a lui SKIMS, dedicată mirilor.
Anunțul logodnei celor doi de la sfârșitul anului 2023 a stârnit mare entuziasm, iar pregătirile pentru nunta lor sunt deja în plină desfășurare. Abby Champion a împărtășit într-o declarație: „Acesta este o perioadă atât de interesantă în viața mea și vreau să mă simt cât mai bine pe parcursul acestei călătorii. SKIMS este punctul meu de plecare pentru încredere și confort și abia aștept să port aceste piese superbe în timpul nunții și lunii de miere”.
La rândul său, Patrick Schwarzenegger, vizibil încântat să împărtășească această experiență cu logodnica sa, a adăugat: „Participarea la campania SKIMS Wedding Shop cu logodnica mea Abby a fost o experiență atât de distractivă și m-a făcut și mai entuziasmat de ziua noastră cea mare. SKIMS s-a gândit și la bărbați cu această colecție”.
Kim Kardashian, șefa SKIMS, și-a exprimat admirația pentru cuplu, spunând: „Dragostea lui Patrick și Abby este atât de frumoasă și se vede în fiecare fotografie. SKIMS își propune să facă fiecare moment special și mai semnificativ. Cu varietatea de stiluri pe care le oferim, fiecare cuplu poate găsi ceva care rezonează cu adevărat cu ei.”
Această campanie, care prezintă piese rafinate și moderne, subliniază dorința SKIMS de a celebra dragostea în toată diversitatea ei, oferind în același timp îmbrăcăminte care combină confortul, eleganța și originalitatea pentru ceremoniile viitoare. Un lucru este sigur, viitoarea nuntă a lui Patrick și Abby va fi un eveniment special, iar imaginile de campanie pe care le filmează pentru SKIMS vor face parte din amintirile lor de durată.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Christian Louboutin propune pentru colecția de nuntă de anul acesta designuri poetice, ce îmbină creativitatea cu craftsmanshipul și atemporalitatea cu actualitatea.
Noua campanie Miu Miu, condusă de Gigi Hadid, îmbină portretul clasic cu modernitatea artistică, celebrând matlasarea și feminitatea.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.