Patrick Schwarzenegger, actorul din The White Lotus, alături de logodnica sa, supermodelul Abby Champion, au dezvăluit recent o campanie nouă pentru SKIMS, popularul brand de îmbrăcăminte modelatoare lansat de Kim Kardashian. Acest parteneriat celebrează nu numai dragostea cuplului, ci și colecția exclusivă de nuntă a lui SKIMS, dedicată mirilor.
Anunțul logodnei celor doi de la sfârșitul anului 2023 a stârnit mare entuziasm, iar pregătirile pentru nunta lor sunt deja în plină desfășurare. Abby Champion a împărtășit într-o declarație: „Acesta este o perioadă atât de interesantă în viața mea și vreau să mă simt cât mai bine pe parcursul acestei călătorii. SKIMS este punctul meu de plecare pentru încredere și confort și abia aștept să port aceste piese superbe în timpul nunții și lunii de miere”.

La rândul său, Patrick Schwarzenegger, vizibil încântat să împărtășească această experiență cu logodnica sa, a adăugat: „Participarea la campania SKIMS Wedding Shop cu logodnica mea Abby a fost o experiență atât de distractivă și m-a făcut și mai entuziasmat de ziua noastră cea mare. SKIMS s-a gândit și la bărbați cu această colecție”.
Kim Kardashian, șefa SKIMS, și-a exprimat admirația pentru cuplu, spunând: „Dragostea lui Patrick și Abby este atât de frumoasă și se vede în fiecare fotografie. SKIMS își propune să facă fiecare moment special și mai semnificativ. Cu varietatea de stiluri pe care le oferim, fiecare cuplu poate găsi ceva care rezonează cu adevărat cu ei.”

Această campanie, care prezintă piese rafinate și moderne, subliniază dorința SKIMS de a celebra dragostea în toată diversitatea ei, oferind în același timp îmbrăcăminte care combină confortul, eleganța și originalitatea pentru ceremoniile viitoare. Un lucru este sigur, viitoarea nuntă a lui Patrick și Abby va fi un eveniment special, iar imaginile de campanie pe care le filmează pentru SKIMS vor face parte din amintirile lor de durată.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.