În lumea luxului și a performanței, unele colaborări depășesc simplul parteneriat. Cel dintre TAG Heuer și Patrick Dempsey este un exemplu. Din 2014, actorul american – la fel de familiarizat pe platourile de filmare, cât și pe circuitele de curse – a întruchipat spiritul casei elvețiene de orologerie cu o autenticitate rară. Anul acesta, această istorie comună este îmbogățită cu un nou capitol: Patrick Dempsey devine imaginea oficială a TAG Heuer Eyewear.
La fel ca Steve McQueen, figura emblematică a mărcii și pasionat de curse auto, Patrick Dempsey întruchipează acest echilibru subtil între eleganța atemporală, precizia tehnică și spiritul competitiv. Nu joacă doar un rol de ambasador: trăiește brandul în carne și oase.
Angajamentul său față de TAG Heuer merge mult dincolo de imagine. Prezent în momente cheie pentru brand - de la curse legendare precum Marele Premiu de Monaco la evenimente internaționale, inclusiv în culisele unor creații exclusive - Patrick Dempsey se remarcă ca un partener sincer, dedicat și inspirator. Cariera sa în motorsport este o dovadă suplimentară în acest sens: finalist la Cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2015, cu un remarcabil loc doi la categoria GTE Am, a fost onorat cu prestigiosul premiu „Spirit of Le Mans” în 2019 pentru contribuția sa la această disciplină a excelenței.
Această pasiune comună pentru viteză, precizie și rafinament prinde o nouă formă odată cu cea mai recentă colecție de ochelari TAG Heuer, concepută în colaborare cu Thélios, expertul în ochelari al grupului LVMH. Infuzată cu spiritul performanței și sofisticarea unice actorului din Grey's Anatomy, această colecție reflectă o viziune în care stilul și funcționalitatea se întâlnesc armonios.
Campania vizuală care însoțește această lansare aduce un omagiu rădăcinilor adânci ale mărcii în lumea motorsportului. Într-un omagiu adus celebrului portret al lui Jack Heuer ținând un cronograf, Patrick Dempsey pozează, purtând iconicele modele Jack Heuer și Mini Vingt-Sept. O paralelă vizuală puternică, care leagă moștenirea TAG Heuer de modernitatea sa asumată.
Și, ca o reflectare a scenariului la această fuziune dintre ceasornicărie și curse, Dempsey l-a interpretat pe Piero Taruffi, o figură legendară a Ferrari, în filmul Ferrari în 2024. O performanță care amintește de alianța istorică dintre Jack Heuer și Scuderia în anii 1970 și care consolidează și mai mult legăturile dintre brand, sport și povestirea vizuală.
Acest nou capitol marchează astfel o continuitate naturală, aproape evidentă. Acela al unui bărbat care întruchipează valorile TAG Heuer - ambiție, precizie, îndrăzneală - și le transpune prin fiecare gest, fiecare privire, fiecare cursă. Cu Patrick Dempsey, TAG Heuer nu numai că transcende timpul: continuă să-și scrie istoria.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.