Experții Vogue au dezvăluit ce trebuie luat în considerare atunci când decizi să adopți o nouă culoare a părului și cum să îți îngrijești părul după aceea.
„Nu există niciun motiv să îl vopsești doar iarna”, notează Nikita Medvedev. Cu toate acestea, atunci când planifici o vacanță la mare există o serie de factori (temperatură ridicată, expunere la lumina soarelui și umiditate) care pot afecta culoarea părului.”
„Când sunteți aproape de mare, aerul umed face ca cuticula să se deschidă, părul se umflă și începe să absoarbă umezeala și sarea, care se cristalizează pe măsură ce se usucă, oxidând atât pigmentul adăugat, cât și melanina naturală din structura părului, ceea ce duce la estomparea la soare”, spune expertul. Pentru a evita acest lucru, te poți nuanța înainte de vacanță și abia apoi vopsește-ți părul.
„Nu există formule specifice pentru colorarea de vară, dar vopseaua semipermanentă este ideală vara, deoarece acționează pe principiul aderenței, ceea ce înseamnă că este atrasă de suprafața cuticulei și formează un film de culoare și condiționare pe componentele firului de păr. Acesta este un avantaj vara, deoarece acest film protejează împotriva razelor UV, a deteriorării fizice și previne umflarea părului în timpul zilei la temperaturi ridicate și umiditate ridicată”, recomandă Medvedev.
În timpul verii, asigură-te că folosești produse care conțin factor SPF. În plus, Valentina Miller recomandă utilizarea produselor care produs multă umiditate. „Mulți oameni se tem că produsele de acest gen își vor face părul gras din anumite motive. Dar se întâmplă exact invers: un tratament hidratant este esențial pentru a vă menține scalpul suplu ani de zile și pentru ca părul să crească puternic și sănătos. Ar trebui să utilizați și o cremă hidratantă în două faze în timpul zilei, în special pe părul lung.” Saloanele oferă, de asemenea, numeroase tratamente care repară părul deteriorat chimic și îl protejează de influențele externe negative.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.