Într-o inițiativă plină de culoare, Paris Hilton face echipă cu platforma de revânzare de modă Vestiaire Collective pentru a sprijini eforturile de ajutorare în urma incendiilor devastatoare din Los Angeles, care au făcut ravagii în ianuarie. Vedeta în vârstă de 43 de ani vinde aproape 100 de piese din propriul ei dulap.
Această vânzare exclusivă pe Vestiaire Collective nu este doar o oportunitate unică de a achiziționa piese iconice Paris Hilton, ci și un gest de solidaritate pentru comunitățile afectate de incendiile care au devastat Los Angeles. Pe 7 ianuarie, vila ei din Malibu a fost făcută scrum de flăcări. Tragedia a șocat-o pe Paris Hilton, care a distribuit un videoclip live al incendiului pe X (fostul Twitter), exprimându-și șocul. „Vizionarea casei noastre din Malibu arzând în fața familiei mele, în direct la televizor, este o experiență prin care nimeni nu ar trebui să treacă vreodată”, a scris ea la acea vreme.
Incendiile au distrus peste 16.000 de case și proprietăți comerciale în zona Los Angeles, potrivit unui studiu al Universității din California, Los Angeles. Dintre aceste pierderi, 6.822 au fost în Malibu și Palisades, care au fost devastate de flăcări, în timp ce alte 9.418 au avut loc în Altadena din cauza incendiului Eaton. Confruntată cu această tragedie, echipa 11.11 Media Impact a lui Paris Hilton a preluat imediat conducerea, în parteneriat cu organizații de caritate pentru a oferi sprijin celor afectați.
Cele 100 de piese scoase la vânzare de Paris Hilton pe Vestiaire Collective se vor vinde cu siguranță cu viteză record, conform estimărilor platformei. De fapt, dacă toate piesele se vor epuiza rapid, se vor strânge în jur de 24.000 de dolari pentru a ajuta victimele incendiilor. Cumpărătorii vor putea descoperi piese care amintesc de cariera lui Paris Hilton din anii 2000, cum ar fi legendarul ei trening din catifea Juicy Couture, precum și articole mai recente. O geantă Takashi Murakami x Louis Vuitton de 2.363 de dolari, tricouri cu slogan cu marca Hilton, jachete din denim incrustate cu cristale cu Paris Hilton brodat pe spate și chiar rochii mini de la designeri precum Mugler, Lanvin, Alexis și Self-Portrait. De asemenea, este de vânzare o rochie cu autoportret, pe care Paris a purtat-o în timpul vizitei sale la Washington pentru a susține Legea Stop Institutional Child Abuse Act.
Dar asta nu este tot: mărcile prestigioase își unesc forțele pentru această cauză, Max Mara împrumutând una dintre hainele sale emblematice 101801, la prețul de 1.260 de dolari, unul dintre modelele preferate ale lui Paris.
Această colaborare dintre Vestiaire Collective și Paris Hilton este o premieră pentru platformă, care la începutul acestui an s-a angajat deja alături de designerul de bijuterii Stephanie Gottlieb să strângă fonduri pentru pompierii din Los Angeles după incendiile de vegetație. Vestiaire Collective, care a organizat deja vânzări caritabile cu personalități precum Jessica Chastain, Laura Dern și Chloe Fineman, a devenit un jucător important în sectorul modei second-hand, cu o valoare brută de piață de peste un miliard de dolari.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Miley Cyrus și Maxx Morando s-au logodit după patru ani de relație. Cei doi au participat luni seara la premiera mondială a producției „Avatar: Fire and Ash”, desfășurată la Los Angeles
Deși locuiește de ani buni în America, Anastasia Soare a păstrat tradiția și gătește românește de sărbători, iar de pe masă nu lipsesc sarmalele.
Cristiano Ronaldo a vorbit deschis despre cum și-a cerut în căsătorie partenera și despre momentul emoționant creat de fiicele lor.
Melania Trump i-a întâmpinat luni, 24 noiembrie, pe cei care au adus cu trăsura bradul de Crăciun pentru Casa Albă. Soția lui Donald Trump a zâmbit, a stat la poze și după câteva minute… a dispărut.
Anastasia Soare a făcut confesiuni despre relația cu fiica sa. Antreprenoarea a vorbit despre cea mai valoroasă lecție de viață pe care i-a dat-o Norvinei.
Cristiano Ronaldo și logodnica sa, Georgina Rodriguez, au făcut o vizită surpriză la Casa Albă, întâlnindu-se cu președintele Donald Trump și Prima Doamnă Melania.