Staruri de la Hollywood au defilat alături de modele într-o prezentare de modă specială, parte a unei campanii de conştientizare a hărţuirii femeilor în spaţiul public. La 76 de ani, Helen Mirren, câştigătoarea premiului Oscar a fost cea mai spectaculoasă şi apreciată apariţie de pe podium.
Și totuși, Săptămâna modei de la Paris nu a fost lipsită de colecțiile de designer impresionante. Iată cu ce piese ne-au surprins marii creatori de modă și ce ne propun ei pentru primăvara/vara 2022.
Directorul de creație Daniel Roseberry extinde oferta etichetei, deoarece deschide un magazin permanent la Bergdorf Goodman. Cardi B a apărut la Săptămâna Modei de la Paris, plimbându-se pe străzi într-o jachetă de tweed Schiaparelli cu patch-uri de piept din piele aurie și o cască sculpturală din aur care îi acoperea jumătate din față. Ulterior, a intrat în salonul Place Vendôme al mărcii pentru a verifica colecția de primăvară a directorului de creație Daniel Roseberry.
Dar Roseberry nu vrea să fie cunoscut doar ca designer de covor roșu. În acest sezon, s-a concentrat pe aducerea lui Schiaparelli către un public mai larg, deoarece marca își deschide primul magazin permanent în afara Parisului, la Bergdorf Goodman din New York City.
Roseberry a întărit îmbrăcămintea de zi cu cămăși și hanorace brodate cu ciucuri. au fost create piese cu capse burgheze, cum ar fi costumele de fuste îmbrăcate în piele, fixările tradiționale înlocuite de lanțuri groase înfrumusețate cu nasuri, guri și urechi aurite. Acestea au coexistat cu modele mai excentrice, cum ar fi o jachetă de jean decupată cu sâni conici, o parka gonflabilă din piele și, cel mai amuzant dintre toate, un halat de baie brodat pentru hotelul fictiv Schiaparelli, completat cu papuci din pânză, cu degetele de la picioare aurite.
„Viața este frumoasă - să ne bucurăm de ea”, a spus designerul. „Frumusețea a fost evadarea mea în timpul blocării. A fost o fereastră pentru sufletul meu.” Acest spectacol luxuriant, cu culorile pastelate de milkshake și florile le-au oferit oaspeților ocazia să exploreze universul lui Giambattista Valli. Creațiile lui sunt inconfundabile, rochii scurte și fuste cu broderie elvețiană cu puncte și volane înfloritoare în partea din față, modele pe talie Empire mărginite în aur și piese de dantelă albă.
Valli și-a petrecut o mare parte din timpul din carantină prin grădini și verdeață, așa că nu este de mirare că unele amprente și broderii seamănă cu nuferii lui Monet. Au acoperit o rochie cu mai multe niveluri și fuste pline împerecheate cu topuri cu decolteu halter sau topuri decupate.
Odată cu întoarcerea spectacolelor live la Săptămâna modei din Paris, în locații spectaculoase și cu formate imaginative, este greu să obții același entuziasm pentru spectacolele transmise pe internet.
După ce fanii casei au urmărit doar câteva minute din freneticul film realizat de Olivier Dahan al Maison Margiela - să-i spunem versiunea video-muzicală a unei povești de lung metraj - ei au dorit să vadă hainele pe o pistă pentru a discerne mai bine siluetele, pentru a observa toate detaliile și aprecia materialele robuste pe care directorul de creație John Galliano le-a folosit.
Colecția include o mulțime de mantouri groase de loden și jachete din flanel, cu aer militar, și un parfum a la Paul Harnden . Unele haine de lână aveau bucăți de denim îmbinate în față, folosind o tehnică numită „placaj”.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.