Anul trecut, rezidentul din Shanghai, Guo Kai, a declarat că familia sa a cheltuit aproximativ 80.000 de yuani (11.428 USD) pentru mai mult de cinci clase extracurriculare, de la caligrafie chineză la fizică pentru fiica lor de 13 ani. Majoritatea claselor sunt unu-la-unu sau se țin în grupuri mici. Însă, pentru matematică, fizică și chimie, Guo a spus că a redus timpul de călătorie, au trecut anul trecut la cursuri online cu Xueersi (care operează în cadrul educației TAL comercializate în New York ).
Analistul Morgan Stanley a prezis într-un raport în această vară că piața de meditatii online pentru grădiniță până în clasa a XII-a va crește de 23 de ori, până la 160 de miliarde de dolari în 2030, stimulată de progresele tehnologiei și ale mandatelor guvernamentale cel puțin 8% din bugetele pentru educație se îndreaptă spre digitalizare.
„Noi vedem educația online în ajunul perturbării”, au spus analiștii Sheng Zhong și Elsie Sheng într-un raport din 24 iulie. Se așteaptă ca TAL și Koolearn, filiala de meditatii online a New Oriental Education, să aibă cea mai puternică afacere offline care poate conduce la creșterea online.
Pe măsură ce familiile chineze cresc din ce în ce mai bogate, ele cresc și cheltuielile dincolo de educație. Guo a spus că familia călătorește în străinătate cel puțin o dată pe an, și de mai multe ori pe plan intern, aducând bugetul anual de călătorie la 60.000 de yuani pe an.
Călătoria în străinătate a devenit un semn distinctiv al autoidentificării chineze de clasă mijlocie, potrivit unui sondaj realizat de site-ul chinez de rezervare a călătoriilor Ctrip . Raportul a arătat, de asemenea, că între 2018 și prima jumătate a acestui an, respondenții au cheltuit cu 10% până la 30% mai mult pentru călătorie, cheltuielile medii fiind de la 6.000 de yuani la 9.000 de yuani de persoană.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.