Directorul executiv al Pantone Color Institute, Leatrice Eiseman, a spus că astfel de nuanțe exprimă dorințele noastre. Nuanțele verzi mai liniștitoare precum Amazon și Martini Olive echilibrează puțin lucrurile, iar tonurile subtile clasice precum Arctic Wolf sunt hrănitoare, a spus ea.
Rollercoaster-ul emoțiilor pe care milioane de oameni le-au trăit din cauza COVID-19 sunt evidente în paleta acestui sezon. „Pe de o parte, vrem odihnă și relaxare, dar, pe de altă parte, ne dorim cu siguranță ceva care să ne facă să ne mișcăm”, a spus ea. „Toată lumea știe cum se simte să fi fost sechestrat atât de mult timp. Anul trecut, am simțit că putem începe să ieșim să facem lucrurile așa-zis normale. Apoi am avut un alt val, cu Omicron, care a fost atât de dezamăgitor.”, a spus Eiseman, adăugând că alegerea îmbrăcămintei colorate aproape că se poate păcăli pe sine pentru a fi plin de energie.
Creșterea interesului pentru activitățile în aer liber, jocurile, viețile digitale aproape constante, animația, expozițiile de artă captivante au impact asupra alegerii culorilor consumatorilor. Culorile digitalizate fiind adesea mai intense decât textilele văzute în viața reală, absorbția unor astfel de nuanțe vibrante îi face pe oameni să-și dorească să-și infuzeze garderoba cu șocuri similare de culoare, a spus Eiseman.
Unii pot asocia acest roșu-portocaliu cu steagul Chinei sau cu controversatele uniforme Lululemon în straturi ale echipei naționale a Canadei.
Designerii și consumatorii deopotrivă nu sunt pe cale să lase modelele meteorologice sau stările de spirit să le dicteze alegerile de culoare. Nuanța Samoan Sun este veselă și luminată. Noua colecție de genți Jean Patou o folosește deja.
Un alt exemplu al modului în care noile sezoane de modă nu mai sunt definite de culori stabile. Nu chiar aceeași nuanță cu logo-ul Hermès, variații ale acestei culori pot fi găsite în alte magazine de designer precum Tory Burch.
Designerii și cumpărătorii sunt mai înclinați să nu se lase cufundați în alegerile tradiționale așteptate. Dacă vrei să porți un roz îndrăzneț, te gândești la asta, a spus Eiseman. Sandra Bullock îmbracă un costum pantalon cu paiete Rose Violet în noul film „The Lost City”. Lil Nas X l-a purtat primul la premiile Grammy 2020.
Inspirată de pădurea tropicală și nu de corporația lui Jeff Bezos din Seattle - această culoare luxuriantă este menită să transmită sentimentul de a fi în aer liber, cu iarba sub picioare.
La fel ca Amazonul multisenzorial, acest roz floral este menit să rezoneze la diferite niveluri. Vanessa Kirby a ales o rochie în această nuanță moale pentru premiile Oscar de anul trecut. Raf Simons l-a ales pe Nosegay pentru pantofii săi Ozweego, „Mirrored Clear Pink”.
Curățător și revigorant, acest albastru este cu câteva nuanțe mai sus față de pastel. Fanii Disney și cumpărătorii Loewe deopotrivă le vor adora. Colaborarea lui Arias „Her Mirroring” cu Anne Klein a optat pentru Waterspout, la fel ca și Tadashi Shoji. Meghan Markle adoră și ea acest albastru.
Consumul de cafea a devenit o distracție pe tot globul – peste 166 de milioane de pungi au fost vândute anul trecut. Designerii și Pantone înțeleg că un nume vă poate duce în locuri, iar unul care are un plus de aromă este cu atât mai ispititor pentru cumpărători.
Kim Jones se numără printre fanii acestui albastru intens și, desigur, Levi's. Demna Gvasalia a ales Midnight pentru un cardigan supradimensionat cu logo Balenciaga.
Cocktailurile s-au întors în mare măsură, așa că de ce să nu împroșcăm acest ton verde în garderobă?
Acest alb moale nu este doar un favorit al designerilor de mirese precum Vera Wang și Pronovias, ci poate fi găsit în jachetele puf Moncler și noua colecție a lui Badgley Mischka.
Ușor subestimat și calmant, acest element de bază a fost deja infuzat în noua colecție a lui Peter Do, precum și în Overcoat's și House of Aama's. Burberry are o atracție de durată pentru Autumn Blonde.
Acest albastru cosmic este profund. Kyle MacLachlan a purtat luna trecută un pardesiu Midnight pe podiumul Prada pentru bărbați.
Un alt indicator al atracției veșnic verzi, acest ton infuzat de pământ poate fi găsit în nenumărate mărci, inclusiv Patagonia și The North Face.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.