O astfel de confuzie, adesea însoțită de sarcasm și amenințări cu represalii din țări care se simt adăugate pe nedrept pe așa-numitele „liste roșii” ale destinațiilor Covid-19 nesigure, pare să submineze eforturile de salvare a economiei vitale a turismului european de vară, cu mult înainte de încheierea sezonului.
Cea mai recentă victime este Croația, care joi a fost eliminată de pe lista sigură a Marii Britanii, ceea ce înseamnă că oricine soseste în Marea Britanie din țara respectivă va fi supus unei carantine obligatorii de 14 zile, potrivit CNN.
Mișcarea, un răspuns la reapariția cazurilor Covid-19 care afectează acum multe țări europene, va bloca zeci de mii de turiști britanici să se bucure de apele albastre strălucitoare și de insule frumoase de pe coasta Dalmației și va priva Croația de ceea ce este de obicei al șaselea cea mai mare sursă de vizitatori.
La începutul acestei săptămâni, Croația a fost inclusă pe lista roșie, de Slovenia și Austria.
Acest lucru vine în condițiile în care Belgia adaugă Malta pe lista sa de riscuri mai ridicate, împreună cu Danemarca, Finlanda, Lituania, Bulgaria și Marea Britanie. Norvegia a adăugat o serie de destinații, inclusiv Grecia, Irlanda și Austria.
Sâmbăta trecută Franța a fost adăugată la lista nesigură a Regatului Unit.
Drept urmare, mulți turiști care călătoresc între frontierele interne odată larg deschise ale Europei trebuie să decidă acum dacă vor amâna, anula sau vor merge mai departe cu călătoriile și decid să se autoizoleze două săptămâni la întoarcere.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.