„New York s-a întors.” Cel puțin asta veți auzi de la unii oficiali și rezidenți ai orașului, care văd oameni care se întorc la restaurantele, hotelurile și apartamentele locale. Dar noile date evaluate de The New York Times arată o realitate puțin diferită și mai îngrijorătoare.
Potrivit raportului, datele IRS arată că rezidenții din NYC care s-au mutat în alte state până la momentul în care și-au depus impozitele pentru 2019 au raportat un venit total de 21 de miliarde de dolari, mult mai mult decât în orice an precedent. Deși unii dintre acești oameni s-ar fi mutat înapoi în oraș de atunci, potențialele pierderi ar putea avea efecte negative pe termen lung, deoarece New York se bazează pe cei mai bogați locuitori ai orașului pentru a sprijini orice, de la școli până la forțele de ordine.
„Nu știm ce înseamnă asta permanent, dar lucrurile s-au schimbat într-un mod care ar trebui să ofere oricui se uită la asta o pauză serioasă”, a declarat Andrew Rein, președintele Comisiei pentru bugetul cetățenilor, un organ de supraveghere fiscal non-partizan, pentru Times.
Venitul total al celor care au plecat din New York în primele etape ale pandemiei – aproximativ 300.000 de persoane – a fost dublu față de media celor care au plecat în deceniul anterior, potrivit Times. Și în primul an de pandemie, numărul rezidenților care au plecat a fost de peste trei ori față de totalul anual dinainte de pandemie.
Împreună cu mai puțină imigrație internațională în oraș și mai multe decese, populația generală a orașului a înregistrat o scădere impresionantă, din păcate. Dar demografii oficiali din NYC spun că tendințele migrației au revenit la nivelurile de dinainte de pandemie. Totuși, este prea devreme să spunem ce înseamnă asta pe termen lung. Mai ales că mulți dintre cei care s-au mutat din oraș au ales să rămână în noile lor case.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.