În luna februarie a anului trecut ne-am luat rămas bun de la unul dintre giganții modei spaniole și internaționale care a contribuit la definirea imaginii femeii moderne. Paco Rabanne a murit la vârsta de 88 de ani în casa sa din Bretania (Franța).
În ajunul celei de-a 60-a aniversări și la câteva luni după moartea sa, marca Paco Rabanne își schimbă numele în Rabanne. Noul nume al casei este simplu și are un spirit internațional. Reprezintă un moment crucial în istoria sa, întrucât sărbătorește un deceniu de mare creștere și se dorește a fi punctul de plecare pentru fuziunea modei și frumuseții casei pentru un nou stil de viață.
Această schimbare de nume nu vine singură, ci aterizează cu un nou logo de mare impact care aduce un omagiu "moștenirii avangardiste a lui Rabanne și respectă moștenirea de pionierat a brandului". Noua identitate a mărcii prezintă o tipografie inspirată de arhivele casei și de primul său parfum, Calandre, lansat în 1969.
De asemenea, "logo-ul este scris cu litere mici pentru o abordare disruptivă și inovatoare".
Noile modele care dau imagine epocii actuale a brandului Paco Rabanne vor apărea treptat în următoarele 12 luni în campanii, ambalaje și la punctele de vânzare.
De parcă nu ar fi de ajuns, Rabanne anunță și prima colecție de machiaj, care prezintă formule foarte pigmentate în culori puternice, metalice; nuanțe neașteptate care se îmbină perfect cu moștenirea modei de pionierat a casei de modă. Fiecare produs este inspirat de simbolurile și icoanele podiumurilor: de la geanta din 1969 până la bijuteriile XL.
Această nouă linie de machiaj va fi dezvăluită la viitorul său show SS24 din septembrie, unde noul director de creație al lui Rabanne Beauty, Diane Kendal, va arăta că moștenirea lui Paco Rabanne trăiește, dar într-un mod mult mai proaspăt și mai inovator. Rabanne Beauty te invită să te joci prin cele patru universuri ale sale: EYEPHORIA , pentru un look ultra-expresiv; ROUGE RABANNE , pentru buze pariziene; NUDES , pentru un ten luminos și proaspăt; și ARTS FACTORY , o varietate de produse inspirate de artă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.