Paco Rabanne își schimbă numele și lansează prima colecție de machiaj

Casa de modă franceză se reinventează și evoluează. Pe lângă faptul că și-a schimbat numele, ea și-a anunțat prima linie de machiaj, Rabanne Beauty, în ajunul aniversării de 60 de ani.

În luna februarie a anului trecut ne-am luat rămas bun de la unul dintre giganții modei spaniole și internaționale care a contribuit la definirea imaginii femeii moderne. Paco Rabanne a murit la vârsta de 88 de ani în casa sa din Bretania (Franța). 

În ajunul celei de-a 60-a aniversări și la câteva luni după moartea sa, marca Paco Rabanne își schimbă numele în Rabanne. Noul nume al casei este simplu și are un spirit internațional. Reprezintă un moment crucial în istoria sa, întrucât sărbătorește un deceniu de mare creștere și se dorește a fi punctul de plecare pentru fuziunea modei și frumuseții casei pentru un nou stil de viață.

Această schimbare de nume nu vine singură, ci aterizează cu un nou logo de mare impact care aduce un omagiu "moștenirii avangardiste a lui Rabanne și respectă moștenirea de pionierat a brandului". Noua identitate a mărcii prezintă o tipografie inspirată de arhivele casei și de primul său parfum, Calandre, lansat în 1969.

De asemenea, "logo-ul este scris cu litere mici pentru o abordare disruptivă și inovatoare".

Noile modele care dau imagine epocii actuale a brandului Paco Rabanne vor apărea treptat în următoarele 12 luni în campanii, ambalaje și la punctele de vânzare.

De parcă nu ar fi de ajuns, Rabanne anunță și prima colecție de machiaj, care prezintă formule foarte pigmentate în culori puternice, metalice; nuanțe neașteptate care se îmbină perfect cu moștenirea modei de pionierat a casei de modă. Fiecare produs este inspirat de simbolurile și icoanele podiumurilor: de la geanta din 1969 până la bijuteriile XL.

Această nouă linie de machiaj va fi dezvăluită la viitorul său show SS24 din septembrie, unde noul director de creație al lui Rabanne Beauty, Diane Kendal, va arăta că moștenirea lui Paco Rabanne trăiește, dar într-un mod mult mai proaspăt și mai inovator. Rabanne Beauty te invită să te joci prin cele patru universuri ale sale: EYEPHORIA , pentru un look ultra-expresiv; ROUGE RABANNE , pentru buze pariziene; NUDES , pentru un ten luminos și proaspăt; și ARTS FACTORY , o varietate de produse inspirate de artă.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION