Toyota se pregătește să inaugureze orașul viitorului, o metropolă futuristă în care totul este conectat prin intermediul mașinilor autonome și al caselor inteligente controlate de inteligența artificială.
Proiectul „Woven City”, în valoare de aproximativ 9,3 miliarde de euro, a evoluat de la o simplă idee acum un deceniu la o realitate palpabilă. Situat la baza vulcanului Fuji din Japonia, acest oraș va găzdui o serie de teste secrete pentru noi tehnologii.
În prima fază, rezidenții vor fi în principal angajați Toyota și familiile acestora, urmând ca ulterior să se alăture și „inventatori externi” cu familiile lor.
Se estimează că populația totală va ajunge la aproximativ 2.000 de persoane. Conform The Sun, locuitorii se vor bucura de câteva luni de liniște înainte ca orașul să se deschidă turiștilor – numiți „Weavers” – din 2026 „sau mai târziu”.
Toyota a construit acest oraș pe o suprafață de aproximativ 71 de hectare în ultimii cinci ani. Metropola autonomă își propune să fie un far pentru mobilitatea viitorului, infrastructura inteligentă și traiul sustenabil.
Mașinile autonome vor fi principala formă de transport în Woven City, susținute de o rețea subterană pentru logistică și livrări autonome. Străzile vor fi împărțite în trei tipuri: zone exclusiv pietonale, drumuri pentru trafic rapid și străzi mixte pentru vehicule cu viteză redusă.
Casele inteligente vor incorpora robotică și inteligență artificială pentru monitorizarea sănătății și gestionarea consumului de energie. Acestea vor fi construite în principal din lemn și vor include roboți care să asiste în viața de zi cu zi, ajutând rezidenții să fie mai independenți.
Noile „case inteligente” vor funcționa aproape în întregime pe bază de hidrogen, făcând orașul cât mai ecologic posibil. Doar vehiculele cu emisii zero vor fi permise, cu vehicule speciale pentru vârstnici și suport pentru utilizatorii de scaune cu rotile.
Toyota a anunțat construcția orașului inteligent din Japonia încă din 2020, atunci când a devenit public faptul că compania începuse realizarea unei metropole în care să testeze inteligența artificială și roboții. Proiectul a fost demarat în 2021, iar în curând orașul inteligent va intra în faza de testare.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.