Natura exactă a acordului dintre TikTok și Oracle ( ORCL ) rămâne neclară, dar nu a fost descrisă ca o vânzare directă. Vestea despre Oracle a venit imediat după ce Microsoft a anunțat că nu va cumpăra operațiunile TikTok din SUA de la ByteDance.
Oferta Microsoft de a cumpăra afacerea din SUA a aplicaţiei TikTok a fost respinsă de ByteDance, proprietarul chinez al platformei, conform anunţului făcut duminică seara de gigantul american din domeniul informaticii, potrivit CNN.
„ByteDance ne-a informat astăzi că nu vor vinde operaţiunile TikTok din SUA către Microsoft. Suntem convinşi că propunerea noastră ar fi fost bună pentru utilizatorii TikTok, protejând totodată interesele naţionale de securitate”, a anunțat Microsoft într-un comunicat.
Grupul care are sediul central la Redmond, statul Washington, şi-a manifestat la începutul lunii august interesul pentru preluarea operaţiunilor americane de la TikTok, ameninţate cu interdicţia în SUA.
Preşedintele Donald Trump, care de luni de zile a acuzat TikTok de spionaj în favoarea Chinei, fără să prezinte dovezile, a semnat ordine executive pentru a forţa ByteDance să vândă rapid operaţiunile TikTok din SUA. Dacă nu se va conveni un acord de răscumpărare înainte de 20 septembrie, platforma va trebui să se închidă în SUA.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.