Oraș al excesului și al opulenței, Dubai își ține, așadar, promisiunile. Pentru a încheia seara One Night Only, organizată de Giorgio Armani, cântărețul Chris Martin a reușit fără dificultate să-și dedice piesa „tuturor celor care dețin unul sau mai mulți zgârie-nori”.
Evenimentul a avut loc în aer liber, la parterul turnului Burj Khalifa. Au fost prezenți numai oaspeți de top: proprietarii turnului, desigur, dar și actrița Sharon Stone, campionul olimpic Marcell Jacobs și cântărețul coreean de succes Eric Nam. A avut loc și o paradă, pe un podium mărginit de palmieri argintii.
Brandul italian a prezentat piese din colecțiile sale haute couture și de primăvară-vară 2022. Nimic nou, așadar, dar contextul Dubai a dat siluetelor o nouă strălucire și o nouă relevanță. La umbra imensului Burj Khalifa, înconjurat de o armată de zgârie-nori, fiecare mai grandios decât altul, piesele colecției nu doar că au rezonat cu locul, dar păreau să fi fost tăiate pentru el.
Moda pentru bărbați este, evident, o specialitate a designerului italian. Iar parada a fost marcată, deloc surprinzător, de look-uri masculine superbe: un set negru din catifea îmbogățit cu accesorii fanteziste, sau chiar o grămadă de combinații de jachetă albastră/pantaloni albi foarte „Riviera chic”.
În ceea ce privește moda feminină, trebuie să recunoaștem lejeritatea și prospețimea pieselor preluate din colecția semnătură a lui Giorgio Armani, prezentate în acea seară: s-au potrivit perfect cu decorul orbitor al paradei. Cu toate acestea, a fost cea de-a doua parte a spectacolului - dedicată în întregime haute couture pentru femei - care a fost punctul culminant și revelația serii.
Învelite în paiete tremurând, acoperite cu broderii de cristal și împodobite cu franjuri ondulate, manechinele semănau cu zgârie-norii din jurul lor. Subțiri, luminiscente și bogate în o mie de descoperiri estetice, modelele au strălucit.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.