Dezvoltat în secret, în parteneriat cu Blancpain, calibrul Co-Axial Master Chronometer 1932 este prezentat drept prima mișcare din lume care îmbină funcțiile de cronograf și repetarea minutelor.
Dezvoltarea mișcării extrem de complexe a durat șase ani și are 17 brevete pentru numele său. Mișcarea coaxială cu înfășurare manuală are 575 de componente individuale și bifături la 5 Hz, oferind complicației sale cronograf capacitatea de a înregistra o rezoluție de 1/10 de secundă, similară cu cronografele cu fracțiuni de secunde folosite de Omega pentru a cronometra Jocurile Olimpice din 1932 din Los Angeles.
Calibrul 1932 este un Master Chronometer cu rezistență antimagnetică la 15.000 gauss, iar Omega a trebuit să folosească 50 de componente neferoase, înlocuind piesele metalice tipice cu siliciu și alte alternative.
Piesa centrală a mișcării este complicația Chrono Chime, care poate fi activată folosind un buton de pe carcasă. Există trei secvențe de gong separate: un gong scăzut sună minutele, un gong dublu sună 1/6 de minute și un gong înalt sună secundele. Pe lângă finisajul său de neegalat, 1932 oferă 60 de ore de rezervă de putere.
Calibru de ultimă oră va alimenta două ceasuri Omega ediții speciale. Primul dintre ele este ediția numerotată Olympic 1932 Chrono Chime, care leagă primul ceas de mână cu repetiție de minute din lume produs de Omega în 1892 de cronografele de buzunar folosite pentru cronometrarea Jocurilor Olimpice din Los Angeles din 1932. Are o carcasă din Aur Sedna de 18 karate și are estetica unui ceas de buzunar antic transformat pentru a lua forma unui ceas de mână.
Al doilea este un clasic Speedmaster Chrono Chime de 45 mm pentru purtarea de zi cu zi. Dispune de o carcasă din aur Sedna de 18 karate de 45 mm, adaptată formei CK-2998 Speedmaster de a doua generație. Prețul celor două ceasuri ediții speciale nu a fost încă dezvăluit, dar Omega a sugerat că acestea vor fi aproape de 450.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.