Prima parte din vânzarea obiectelor fostului director artistic al casei Chanel a fost „un triumf”, potrivit Sotheby's. Toate cele 582 de loturi au fost vândute pentru 12 milioane de euro faţă de o estimare stabilită între 2 şi 3 milioane de euro.
Mai mult de 1.400 de licitatori s-au înscris pentur vânzarea care a avut loc „într-o ambianţă electrică”, potrivit lui Pierre Mothes, vice-preşedinte la Sotheby's Franţa, citat într-un comunicat.
Printre obiecte, dintre care 96% s-au vândut la preţuri ce au depăşit valorile estimate, s-a numărat „Portrait de Karl Lagerfeld”, semnat de artistul japonez Takashi Murakami, adjudecat pentru 292.100 de euro, faţă de estimarea iniţială de 80.000 până la 120.000 de euro, şi o operă a pictorului francez Guy-Pierre Fauconnet, „Vache et sa laitiere”, datând din 1920, vândută cu 152.400 de euro, faţă de estimarea stabilită între 4.000 şi 6.000 de euro, scrie francetvinfo.fr.
Printre obiectele personale ale lui Lagerfeld, un autoportret a fost achiziţionat pentru 107.250 de euro (estimat între 2.000 şi 3.000 de euro), în timp ce trei carnete cu notiţe ale creatorului, estimate între 3.000 şi 5.000 de euro, şi-au găsit cumpărător la 152.400 de euro.
Dom Pérignon Balloon Venus, sculptură de Jeff Koons, a fost achiziţionată la 38.100 de euro, şi un Rolls Royce Phantom din 2018, estimat între 300.000 şi 350.000 de euro a atins 439.000 de euro.
A doua parte a licitaţiei, online, va avea loc la Paris, până pe 16 decembrie.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.