În primele nouă luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clienţii din România au venit din platforma mobilă a Fashion Days, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, au declarat azi reprezentanţii companiei. Cea mai importantă evoluţie a fost înregistrată în Bulgaria, unde ponderea aplicaţiei Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasată de pe un dispozitiv mobil. La nivel regional, în perioada menţionată, un client Fashion Days din România şi Bulgaria a efectuat, în medie, 3 comenzi, în timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comandă a inclus în medie 2 produse, în România şi Ungaria, iar în Bulgaria o medie de 1,75 produse. Femeile sunt, în continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel că includ, în medie, aproape 5 articole / comandă, de patru ori mai multe decât bărbaţii. România preferă shopping-ul de seară În cazul aplicaţiei Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din România şi Ungaria este plasată seara târziu. Ora de vârf pentru clienţii din România este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. În schimb, în cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clienţii românii preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00. Topul celor mai căutate produse este diferit, la nivel regional. Dacă în România şi Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienţii din Ungaria au căutat cel mai des genţi. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria şi gecile, în Ungaria. La nivel de branduri, cele mai dorite şi adăugate în Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, în România, Converse, în Bulgaria, şi Desigual, în Ungaria. Florile, cărţile şi produsele de îngrijire, comandate de pe mobil Şi alte domenii din zona de lifestyle înregistrează creşteri semnificative în comenzile de pe dispozitive mobile. Ponderea traficului înregistrat de pe mobil pe Floria.ro a ajuns în primele 6 luni ale anului la 65% din total, faţă de 60% cât reprezenta în aceeaşi perioadă a anului anterior, cu o rată de conversie mult mai ridicată decât în anii precedenţi. Traficul de pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte 60% din totalul vizitelor pe Libris.ro, lider pe segmentul de retail de carte, şi generează 45% dintre vânzări, cu o creştere de aproape 80% faţă de perioada similară din 2017. Pentru Vegis.ro, primele 9 luni din 2018 au adus o creştere de 25% a traficului pe mobil, însă în ceea ce priveşte rata de conversie, aceasta a crescut cu 75% faţă de perioada similară din 2017. Urmează Black Friday Toate aceste date au potenţial de creştere şi mai mare în perioada imediat următoare, cunoscută pentru vârfurile înregistrate. Astfel, campaniile de Black Friday şi cele de Crăciun vor genera vânzări semnificative. Potrivit unui studiu recent realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban şi cu acces la internet aşteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday şi Crăciun pentru a achiziţiona produse în perioada următoare. În intervalul noiembrie – decembrie, categoriile de Fashion, Cosmetice şi Cărţi/Cadouri sunt cele din care urmează să se achiziţioneze cele mai multe produse, chiar dacă bugetul alocat pe aceste categorii este mai mic decât în cazul IT&C sau Travel. Conform studiului, românii intenţionează să cheltuiască cel mai mult pe produsele din ultima categorie, ajungând la 1.472 de lei în cazul laptopurilor, telefoanelor şi tabletelor.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate