În primele nouă luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clienţii din România au venit din platforma mobilă a Fashion Days, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, au declarat azi reprezentanţii companiei. Cea mai importantă evoluţie a fost înregistrată în Bulgaria, unde ponderea aplicaţiei Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasată de pe un dispozitiv mobil. La nivel regional, în perioada menţionată, un client Fashion Days din România şi Bulgaria a efectuat, în medie, 3 comenzi, în timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comandă a inclus în medie 2 produse, în România şi Ungaria, iar în Bulgaria o medie de 1,75 produse. Femeile sunt, în continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel că includ, în medie, aproape 5 articole / comandă, de patru ori mai multe decât bărbaţii. România preferă shopping-ul de seară În cazul aplicaţiei Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din România şi Ungaria este plasată seara târziu. Ora de vârf pentru clienţii din România este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. În schimb, în cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clienţii românii preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00. Topul celor mai căutate produse este diferit, la nivel regional. Dacă în România şi Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienţii din Ungaria au căutat cel mai des genţi. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria şi gecile, în Ungaria. La nivel de branduri, cele mai dorite şi adăugate în Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, în România, Converse, în Bulgaria, şi Desigual, în Ungaria. Florile, cărţile şi produsele de îngrijire, comandate de pe mobil Şi alte domenii din zona de lifestyle înregistrează creşteri semnificative în comenzile de pe dispozitive mobile. Ponderea traficului înregistrat de pe mobil pe Floria.ro a ajuns în primele 6 luni ale anului la 65% din total, faţă de 60% cât reprezenta în aceeaşi perioadă a anului anterior, cu o rată de conversie mult mai ridicată decât în anii precedenţi. Traficul de pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte 60% din totalul vizitelor pe Libris.ro, lider pe segmentul de retail de carte, şi generează 45% dintre vânzări, cu o creştere de aproape 80% faţă de perioada similară din 2017. Pentru Vegis.ro, primele 9 luni din 2018 au adus o creştere de 25% a traficului pe mobil, însă în ceea ce priveşte rata de conversie, aceasta a crescut cu 75% faţă de perioada similară din 2017. Urmează Black Friday Toate aceste date au potenţial de creştere şi mai mare în perioada imediat următoare, cunoscută pentru vârfurile înregistrate. Astfel, campaniile de Black Friday şi cele de Crăciun vor genera vânzări semnificative. Potrivit unui studiu recent realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban şi cu acces la internet aşteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday şi Crăciun pentru a achiziţiona produse în perioada următoare. În intervalul noiembrie – decembrie, categoriile de Fashion, Cosmetice şi Cărţi/Cadouri sunt cele din care urmează să se achiziţioneze cele mai multe produse, chiar dacă bugetul alocat pe aceste categorii este mai mic decât în cazul IT&C sau Travel. Conform studiului, românii intenţionează să cheltuiască cel mai mult pe produsele din ultima categorie, ajungând la 1.472 de lei în cazul laptopurilor, telefoanelor şi tabletelor.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.