Numit Arosa, hovercraftul este alimentat de un motor electric și de un motor suplimentar pe benzină pentru a-și încărca acumulatorul atunci când este necesar. Se spune că grupul motopropulsor este format din trei motoare electrice care produc cumulativ 118 CP (88 kW). Cu toate acestea, motoarele nu alimentează nicio roată, pentru că nu există. De fapt, cele două jante sclipitoare din față sunt rotoare pentru conductele ventilatorului care alimentează perna de aer.
Deoarece vehiculul nu are roți convenționale, plutește la circa 15 cm de suprafața pământului solid sau a apei, călătorind de fapt pe o pernă de aer. Ca rezultat, Arosa poate călători pe uscat și pe apă cu o viteză maximă de aproximativ 100 km/h. S-ar putea să nu fie la fel de rapidă ca o mașină sport, dar compania britanică susține că este cel mai rapid vehicul amfibien produs vreodată.
Hovercrafts-urile sunt, de asemenea, cunoscute pentru caracteristicile lor dificile de manipulare, dar fondatorul companiei, Michael Mercier, spune că sistemul de control direcțional avansat brevetat de la Arosa promite o manevrabilitate superioară în toate cele patru direcții (înapoi, înainte, stânga și dreapta).
Compania susține că hovercraftul de lux este gata să intre în producție și ar putea ajunge pe piață în vara acestui an. Von Mercier intenționează să realizeze 50 de unități hovercraft de lux și susține că 180 de clienți și-au exprimat până acum „dorința de a cumpăra Arosa”. În cazul în care doriți unul, fiți gata să plătiți 100.000 de dolari, care ar putea crește și mai mult în funcție de alegerea vopselei, tapițeriei și sistemului de infotainment.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.