După ce duminică și-a tachinat fanii cu o cutie de adidași Tiffany albaștri, Tiffany & Co. și-a dezvăluit în sfârșit colaborarea cu Nike. În onoarea celei de-a 40-a aniversări a Nike Air Force 1, această colecție exclusivă de încălțăminte include Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837, o pereche de Air Force 1 negri cu un grafic Tiffany Blue, plus accesorii, inclusiv un încășțător,o perie de pantofi sau fluier, toate din argint sterling.
Sneakerheads și pasionații de Tiffany pot cumpără piese din colecție din două locații fizice Tiffany & Co. din New York, în aplicația Nike Snkrs și din „magazinele de vânzare cu amănuntul partenere ale Nike din America de Nord”, potrivit comunicatului de presă transmis WWD.
Potrivit WWD, nu a fost anunțată nicio dată de lansare pentru colecția capsulă.
Prima colaborare a celor doua branduri a avut loc in 2005, in colectia Diamond Supply Co. x Nike SB Dunk Low Tiffany, cand albastru iconic folosit de Tiffany a ajuns intr-o colectie de pantofi sport a celor de la Nike, fiind considerati un lux suprem la acea vreme. O astfel de pereche se vinde la casele de licitatii cu preturi incepand de la 3850 dolari, dupa cum apare pe website-ul Sotheby’s. Ulterior, in 2014, acestia au reluat colaborarea si pantofii au primit cateva imbunatatiri privind aspectul – Tiffany Dunks, dupa cum sunt cunoscuti de catre colectionari.
Mai jos veti gasi prima imagine cu perechea de pantofi, a aparut pe site-uri dedicate colectionarilor de sneakersi.
Deși acesta este primul pas al Tiffany & Co. în domeniul încălțămintei, casa istorică de bijuterii nu este străină de popularitatea îmbrăcămintei stradale. În 2021, marca a colaborat cu colosul streetwear Supreme la o linie de bijuterii co-branded, de la coliere la inele până la un tricou.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.