O nouă colaborare în lumea modei: Nike și Tiffany & Co lansează o pereche de pantofi sport

Pentru a sărbători cea de-a 40-a aniversare a Nike Air Force 1, Tiffany & Co. a conceput o nouă pereche de adidași cu brandul sport Nike.

După ce duminică și-a tachinat fanii cu o cutie de adidași Tiffany albaștri, Tiffany & Co. și-a dezvăluit în sfârșit colaborarea cu Nike. În onoarea celei de-a 40-a aniversări a Nike Air Force 1, această colecție exclusivă de încălțăminte include Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837, o pereche de Air Force 1 negri cu un grafic Tiffany Blue, plus accesorii, inclusiv un încășțător,o perie de pantofi sau fluier, toate din argint sterling.

Sneakerheads și pasionații de Tiffany pot cumpără piese din colecție din două locații fizice Tiffany & Co. din New York, în aplicația Nike Snkrs și din „magazinele de vânzare cu amănuntul partenere ale Nike din America de Nord”, potrivit comunicatului de presă transmis WWD.

Potrivit WWD, nu a fost anunțată nicio dată de lansare pentru colecția capsulă.

Prima colaborare a celor doua branduri a avut loc in 2005, in colectia Diamond Supply Co. x Nike SB Dunk Low Tiffany, cand albastru iconic folosit de Tiffany a ajuns intr-o colectie de pantofi sport a celor de la Nike, fiind considerati un lux suprem la acea vreme. O astfel de pereche se vinde la casele de licitatii cu preturi incepand de la 3850 dolari, dupa cum apare pe website-ul Sotheby’s. Ulterior, in 2014, acestia au reluat colaborarea si pantofii au primit cateva imbunatatiri privind aspectul – Tiffany Dunks, dupa cum sunt cunoscuti de catre colectionari.

Mai jos veti gasi prima imagine cu perechea de pantofi, a aparut pe site-uri dedicate colectionarilor de sneakersi.

Deși acesta este primul pas al Tiffany & Co. în domeniul încălțămintei, casa istorică de bijuterii nu este străină de popularitatea îmbrăcămintei stradale. În 2021, marca a colaborat cu colosul streetwear Supreme la o linie de bijuterii co-branded, de la coliere la inele până la un tricou.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION