O insuliță de aproximativ 21 km pătrați, greu accesibilă, doar cu avioane private de mici dimensiuni, ce aterizează periculos pe cea mai mică pistă din lume. Intrarea în St. Barth este străjuită de cele mai scumpe vase de croazieră, dotate cu elicoptere și probabil cu vedete „sub acoperire”. Capitala insulei este Gustavia, un orășel mic, chic, plin de magazine de lux. Sunt doar 10 000 de locuitori.
Dacă vă planificați o vacanță în St. Barth, un weekend lung este tot ce aveți nevoie pentru o experiență de vis - deși, cu toate experiențele de lux pe care le veți trăi, sunt șanse să ajungeți să doriți să rămâneți mai mult pe insulă. De la plajele cu nisip alb și apele albastre translucide până la enclave secrete de înot și produse de patiserie proaspete, St. Barth e destinația visurilor noastre.
Dacă visați la o escapadă exotică, dar mai ales scumpă în St Barth, trebuie să alegeți hotelul Eden Rock, hotelul Guanahani sau mai nou cea mai cool destinație de Revelion a vedetelor, Le Tony.
După ce te-ai cazat, explorează insula pe... mare. Închiriază o ambarcațiune și petrece-ți ziua vizitând toate plajele liniștite din St. Barth, precum Saline, Gouverneur, Shell Beach și Colombier. Imediat ce s-a făcut ora prânzului, mergeți Nikki Beach pentru o masă de cinci stele. Șampanie, bucate alese, muzică bună. Apoi revin-o la hotel și răsfață-te cu un tratament spa la Le Spa.
Insulița a fost descoperită în 1495, chiar de Christofor Columb, în a doua sa călătorie spre Indiile de Vest și poartă numele fratelui acestuia, Bartholomy. Insula a fost revendicată pe rând de Spania, de Franța pentru o lungă perioadă, apoi de Suedia, iar din 1878 din nou de Franța până în prezent. În 1957, milionarul David Rockefeller a cumpărat o proprietate pe insulă și a dat startul trendului celebrităților care s-au mutat pe rând în St Barth pentru a se bucura de exotism și intimitate. Aici, se spune, sunt cele mai multe celebrități pe metru pătrat și nu se știe niciodata pe cine poți zări în spatele ochelarilor de soare.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.