Cel mai recent sediu al Fendi Caffee s-a deschis vizavi de buticul său din Design District, Miami. Spațiul va fi deschis lângă restaurantul OTL până pe 5 iulie. Dar designul său îndrăzneț va trăi probabil mult mai mult în amintirile vizitatorilor și turiștilor.
Dispune de o versiune multicoloră a logo-ului casei italiene FF, care predomină pe meniu, mese, scaune și banchetele tapițate. Logo-ul apare în colecția capsulă Vertigo a mărcii, creată în colaborare cu artista multidisciplinară din New York, Sarah Coleman, dar versiunea utilizată pentru cafenea reimaginează acele modele într-un domeniu psihedelic.
Meniul include o combinație de preparate locale și mâncăruri italiene pentru mic dejun și prânz. Cappuccino ocupă locul principal în meniul de băuturi și este servit cu spumă cu logo FF. Meniul Aperitivo de seară este, de asemenea, disponibil pentru oaspeți. Gustările dulci și sărate includ pâine prăjită și panini cu logo-ul FF, precum și o varietate de produse de patiserie în ambalaje speciale Fendi.
Se știe că marca a lansat noi colaborări. În ultimii doi ani, Fendi a produs o colecție cu rapperița Nicki Minaj și o colecție uimitoare de markere alb-negru cu artistul din California, Joshua Vides. Cu toate acestea, este prima dată când casa are o colaborare de design interior cu un artist precum Coleman. Din fericire, are talentul de a umple un spațiu: Coleman a lucrat anterior ca designer de interior pentru arhitectul Peter Marino, care a proiectat unele dintre cele mai cunoscute magazine de lux din lume și a fost cândva director artistic pentru hotelul Mercer din New York.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.