Vestea bună e că sensibilitatea mugurilor gustului scade pe măsură ce îmbătrânim, astfel încât chiar și legumele cele mai neplăcute ar putea deveni plăcute mai târziu în viață.
Cercetătorii de la Universitatea din Kentucky cred că o anumită genă face ca compușii din unele legume să aibă un gust deosebit de amar pentru unii oameni, astfel încât aceștia evită legumele hrănitoare, sănătoase pentru inimă, precum broccoli, varza de Bruxelles și varza. Astfel de indivizi pot avea, de asemenea, o sensibilitate similară la ciocolata neagră, cafea și bere, potrivit lui Jennifer L. Smith, unul dintre autorii studiului preliminar. Studiul se bazează pe unele lucrări anterioare care au descoperit că acest genotip a fost asociat cu diferite tipuri de legume mâncate de studenți.
Oamenii se nasc cu două copii ale unei gene gustative numită TAS2R38. Cei care moștenesc două exemplare ale variantei numite AVI nu sunt sensibili la amărăciunea acestor substanțe chimice. Dar cei care mostenesc o copie de AVI si o copie de PAV sunt deosebit de sensibili si gasesc aceste alimente deosebit de amare, a spus Smith. Pentru acest studiu, cercetătorii au investigat posibilitatea existenței unei legături cu persoanele care dețin doi sau mai mulți factori de risc ai bolilor cardiovasculare. Vârsta medie a respondenților a fost de 52. Mai mult de 70 la sută dintre ei au fost femei. Acest studiu ar putea schimba modul în care medicii comunică cu diverse persoane cărora li se recomandă să-și schimbe dieta pentru a avea un sistem cardiovascular mai sănătos.
"Sperăm să explorăm căile pe care oamenii cu această genă le pot lua pentru a le face consumul unor anumite legume mai plăcut", a spus Smith. „Sperăm că putem folosi informații genetice pentru a descoperi ce legume ar putea oamenii să accepte mai ușor și să aflăm ce mirodenii îi ajută pe cei cu sensibilitate crescută la gust, astfel încât să le putem ușura consumul mai multor legume.”
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.