Eton a dezvoltat o nouă strategie de marketing pentru a crește vânzarea cămășilor sale. Cămașa Index, așa cum este numită pe bună dreptate, este o cămașă din twill albă, personalizată, care poate fi a ta pentru un preț care depinde în întregime de piața Nasdaq.
Cămașa va scădea sau va crește costul în funcție de pierderea sau câștigul procentual al indicelui. Cămașa casei suedeze vine la un preț de bază de 280 de dolari, dar nu va fi a ta pentru prețul exact.
Sună ca o activitate interesantă pentru cineva absorbit de bursă. În cazul cămășii Index, provocarea este să o aduci acasă la cel mai bun preț posibil. „Suntem în mod continuu inspirați de eforturile clienților noștri pentru excelență”, a declarat directorul general al Eton, David Thörewik.
„Ideea că se pot implica cu un produs conceptual inovator, cămașa Index, le permite să ia deciziile corecte la momentul potrivit, rezistând timpului.”
Cu indicele Nasdaq e în scădere, poți cumpăra cămașa albă din bumbac Index cu o singură manșetă cu suma de 222 de dolari. Cămașa prezintă simboluri brodate ale taurului și ursului pe plăcuța din față și vine cu un certificat de proprietate. Va fi prima dată când soarta cumpărării unei cămăși va depinde de previziuni financiare, nu de modă.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.