Colaborarea a dat naștere deja mai multor ediții speciale, printre care și Carrera Sport Chronograph. Dar pentru cel mai recent ceas colaborativ, perechea a decis să se abată de la cronografele mecanice tradiționale și să introducă un ceas care pune accent pe entuziasmul lor comun pentru un viitor electrificat de înaltă tehnologie.
Așa a apărut noul TAG Heuer Connected Caliber E4 – Porsche Edition, un smartwatch ediție specială care poate controla de la distanță anumite funcții ale Porsche-ului utilizatorului.
Ceasul ediție specială se bazează pe versiunea de 45 mm a Tag Heuer Connected Caliber E4, care are o carcasă din titan cu un finisaj de carbon negru, asemănător diamantului (DLC) sablat și o lunetă ceramică neagră.
După cum se vede în imaginile de aici, ediția Porsche folosește culoarea uimitoare Frozen Blue Metallic a lui Taycan pe lucruri precum markerul „100” și inscripția Porsche de pe ramă și pe butoane și scutul Tag Heuer de pe coroana acoperită cu cauciuc. Nuanța își face prezența și pe cusăturile care merg pe cureaua din piele de vițel neagră. Ediția specială prezintă, de asemenea, o gravură comemorativă care înconjoară suita de senzori a carcasei.
În ceea ce privește specificațiile ediției Porsche, acestea sunt identice cu ceasul obișnuit Tag Heuer Connected Caliber E4 de 45 mm. Senzorii săi includ un monitor de ritm cardiac, o busolă, un accelerometru, un giroscop, un barometru și un microfon, în plus față de un cip NFC încorporat pentru o utilizare fără probleme cu sisteme de plată fără atingere.
Este alimentat de procesorul Qualcomm Snapdragon Wear 4100+ și rulează pe sistemul de operare Google Wear2. Cu toate acestea, există câteva lucruri care ajută ediția specială să iasă în evidență. Există un cadran special de ceas Circuit care este exclusiv pentru Porsche Edition. În plus, ceasul poate fi asociat și cu anumite modele Porsche, oferind informații precum kilometrajul total al vehiculului, nivelul actual de încărcare al mașinii și autonomia estimată (pentru modelele electrice) pe fața ceasului.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.