Platforma plug-and-play a devenit atât de omniprezentă încât este acum echipată pe 98% din mașinile noi vândute în SUA. Mai convingător, 79 la sută dintre cumpărătorii americani de mașini îl consideră un lucru obligatoriu atunci când cumpără o mașină, potrivit Emily Schubert de la Apple. Această măsurătoare critică a înzestrat Apple cu o mulțime de pârghii atunci când vine vorba de negocieri cu producătorii de automobile, iar următoarea generație de CarPlay anunțată în iunie este atât de potențial inovatoare încât este amenințată să schimbe relația dintre companiile de automobile și compania din Cupertino.
Problema la îndemână începe cu integrarea extremă a CarPlay de nouă generație. În loc să încorporeze o oglindă simplificată pentru iPhone într-un ecran tactil multimedia poziționat central, interfața reînnoită preia toate afișajele interioare, inclusiv panoul de instrumente și instrumentele aferente, împreună cu elemente auxiliare, cum ar fi comenzile pentru aer condiționat. Mișcarea este semnificativă nu numai datorită preluării fără precedent a arhitecturii preexistente a unui vehicul, ci și pentru că are potențialul de a crea un avantaj financiar semnificativ pentru Apple.
Deja prezentată la o conferință recentă a dezvoltatorilor Apple este o caracteristică care permite CarPlay să navigheze la o benzinărie și să plătească pentru un plin. Ideea nu este nouă; potrivit Car & Driver, GM a încercat trucul încă din 2017, dar mai târziu a abandonat-o. Dar sensul în industrie este că întreaga capacitate de lungă durată a Apple de a accepta o provocare semnificativă și de a crea o soluție elegantă și intuitivă înseamnă că de data aceasta este mai probabil să obțină o acceptare rapidă și pe scară largă.
Ceea ce explică de ce producătorii de mașini se simt mai amenințați ca niciodată de ideea de a-și preda experiența utilizatorului unui străin priceput. După cum a explicat pentru Marketplace.org analistul Wedbush Securities, Dan Ives, „Auto este o industrie masivă pentru Apple, deoarece este doar o extindere suplimentară a ecosistemului său. Scopul său este să fie din ce în ce mai înrădăcinat în viața consumatorilor.” Monetizarea băturilor de la benzinărie este vârful aisbergului; Integrarea de către CarPlay a aplicațiilor pentru orice, de la găsirea locurilor de parcare până la locatoarele de încărcătoare EV sugerează că posibilitățile monetizate sunt nesfârșite.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.