Platforma plug-and-play a devenit atât de omniprezentă încât este acum echipată pe 98% din mașinile noi vândute în SUA. Mai convingător, 79 la sută dintre cumpărătorii americani de mașini îl consideră un lucru obligatoriu atunci când cumpără o mașină, potrivit Emily Schubert de la Apple. Această măsurătoare critică a înzestrat Apple cu o mulțime de pârghii atunci când vine vorba de negocieri cu producătorii de automobile, iar următoarea generație de CarPlay anunțată în iunie este atât de potențial inovatoare încât este amenințată să schimbe relația dintre companiile de automobile și compania din Cupertino.
Problema la îndemână începe cu integrarea extremă a CarPlay de nouă generație. În loc să încorporeze o oglindă simplificată pentru iPhone într-un ecran tactil multimedia poziționat central, interfața reînnoită preia toate afișajele interioare, inclusiv panoul de instrumente și instrumentele aferente, împreună cu elemente auxiliare, cum ar fi comenzile pentru aer condiționat. Mișcarea este semnificativă nu numai datorită preluării fără precedent a arhitecturii preexistente a unui vehicul, ci și pentru că are potențialul de a crea un avantaj financiar semnificativ pentru Apple.
Deja prezentată la o conferință recentă a dezvoltatorilor Apple este o caracteristică care permite CarPlay să navigheze la o benzinărie și să plătească pentru un plin. Ideea nu este nouă; potrivit Car & Driver, GM a încercat trucul încă din 2017, dar mai târziu a abandonat-o. Dar sensul în industrie este că întreaga capacitate de lungă durată a Apple de a accepta o provocare semnificativă și de a crea o soluție elegantă și intuitivă înseamnă că de data aceasta este mai probabil să obțină o acceptare rapidă și pe scară largă.
Ceea ce explică de ce producătorii de mașini se simt mai amenințați ca niciodată de ideea de a-și preda experiența utilizatorului unui străin priceput. După cum a explicat pentru Marketplace.org analistul Wedbush Securities, Dan Ives, „Auto este o industrie masivă pentru Apple, deoarece este doar o extindere suplimentară a ecosistemului său. Scopul său este să fie din ce în ce mai înrădăcinat în viața consumatorilor.” Monetizarea băturilor de la benzinărie este vârful aisbergului; Integrarea de către CarPlay a aplicațiilor pentru orice, de la găsirea locurilor de parcare până la locatoarele de încărcătoare EV sugerează că posibilitățile monetizate sunt nesfârșite.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.