Noua tendință în turismul din Italia

O tendință asociată pandemiei se constată în turism. Hotelurile din Italia, mai ales cele cu pretenții, sunt tot mai interesate să-și vândă direct camerele, ocolind site-urile de profil ori agențiile turistice.

Roma duce dorul turiştilor. În prima jumătate a anului, Italia a avut o scădere cu 81% a numărului de turişti, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru ca sezonul să nu fie complet irosit, hotelurile oferă reduceri şi condiţii premium oaspeţilor, în cadrul unei campanii botezate: „Rezerv direct pe site-ul hotelului”.

Matteo Moretti, manager general de hotel: „Ne ajută foarte mult faptul că potențialii clienți iau legătura direct cu noi, nu doar că fac rezervarea direct la noi, dar ne și cer informații despre ce reguli sunt acum în Roma, ce muzee s-au redeschis”.

Andrea Delfini, CEO la o agenție de marketing: „Inițiativa “Rezerv direct pe site-ul hotelului” a apărut în contextul în care oricum rezervările online erau în creștere, probabil pentru că turiștii vor să fie siguri că au comunicare directă cu proprietarul hotelului”.

Cina de bun venit, tratamente spa sau valet la dispoziţia oaspeţilor sunt câteva dintre serviciile oferite bonus. Deja 20% dintre hotelurile Cetăţii Eterne s-au alăturat campaniei, inclusiv Palazzo Manfredi, ce oferă o privelişte unică asupra Colloseumului. Restaurantul cu stele Michelin şi vedere panoramică constituie un atu pentru acest hotel de lux.

Palazzo Scanderbeg, un palat din secolul al 15-lea, cu 11 apartamente de lux, situat lângă Fontana di Trevi, îi atrage pe turişti cu parcare gratuită în inima Romei.

Potrivit responsabililor din Peninsula, turismul nu va reveni la normal înainte de 2023.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Whisky-ul Macallan și Bentley costă mai mult decât o mașină nouă

Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cadourile de la Premiile Oscar 2024 valorează 170.000 de dolari

Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Fuziunea dintre modă și sunet: boxa portabilă Fendi x Devialet Mania

Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cea mai rapidă mașină din lume, scoasă la vânzare. Preţul cerut este uriaş

Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Mercedes-Benz ridică un hiperturn uimitor în Dubai

După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL