În acest sezon, Schiaparelli ridică vălul asupra unei reinterpretări poetice a genții sale Secret, care, în acest sezon, este împodobită cu delicatețe și mister într-o versiune reproiectată, mai suplă, mai senzuală - o odă adusă feminității intime și încrezătoare.
Concepută de Daniel Roseberry, director artistic cu o imaginație extravagantă, această nouă creație Secret face parte din colecția Ready-to-Wear „Lone Star”, un omagiu adus Vestului Îndepărtat, cu o nuanță de eleganță pariziană. Între spiritul american și know-how-ul couture, geanta se înscrie într-o tensiune delicioasă între rigoare și relaxare, între icoana trecutului și modernitatea lipsită de griji.

În inima acestei comori: o încuietoare din alamă aurită, sculptată manual în formă de lacăt, motiv emblematic al Casei de când Elsa Schiaparelli l-a încorporat într-o creație din 1935. Simbol al secretului, intimității păstrate și suprarealismului vesel, acest lacăt acționează aici ca un talisman, gardianul discret al misterelor unei femei.
Noua siluetă a mărcii The Secret abandonează rigiditatea clasică în favoarea unei supleți fluide, aproape senzuale. Îmbrățișând mișcarea corpului, este disponibilă în mai multe dimensiuni - complete sau mini - și o paletă de piele rafinată: piele granulată roz moale, piton ciocolatiu lucios, nubuc gri elefant, piele maro închis și negru clasic. Fiecare material spune o poveste, fiecare textură evocă un moment din viață.
Însă magia Schiaparelli constă în detalii. Pielea roz, neagră și gri este punctată cu piese din alamă lucrate manual, reflectând codurile anatomice dragi Casei: o ureche, un nas, un ochi - fragmente de corp transformate în bijuterii. Pielea maro este împodobită cu ținte aurii, ca și cum ar fi fost tatuată de suprarealism. Pitonul și negrul granulat sunt împodobite cu catarame de alamă, o aluzie la spiritul cowboy al sezonului.
Fiecare model este îmbogățit cu un lanț perforat din alamă, un lacăt auriu emblematic și o cheie atârnată, ca un secret sugerat, dar niciodată dezvăluit. Mai mult decât un accesoriu, Secretul devine aici un manifest: cel al unei femei libere și îndrăznețe, a cărei lume interioară este dezvăluită prin mici detalii prețioase.
Disponibil acum în saloanele Schiaparelli, precum și în cele mai frumoase locații din întreaga lume - de la Monaco la Londra, de la New York la Dubai - noul Secret este o promisiune: cea a luxului impregnat de mister, frumusețe și emoție, după imaginea Casei care i-a văzut nașterea.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.