Geanta face parte din liciția „Bid for the Louvre” a casei de licitații Christie’s care ajută programele sociale și educaționale ale muzeului parizian. Banii strânși din licitație, care includ și oferte unice de la Cartier, Dior și Vacheron Constantin, vor merge într-un nou spațiu care urmează să fie deschis la sfârșitul anului 2021.
La rândul său, Off-White aduce un omagiu faimoaselor piramide ale Muzeului Luvru prin geanta purtată de persoane precum Kaia Gerber și Dua Lipa. Directorul de creație Virgil Abloh a renunțat la marcajele sale ironice (cum ar fi sintagma „CASH INSIDE”) și, în schimb, i-a dat o înfrumusețare foarte strălucitoare menită să reflecte fațada de sticlă și metal a Piramidei.
Geanta de mână 2.8 Jitney, inspirată de Muzeul Luvru, este fabricată din piele italiană de culoare argintie, laminată, pe care Abloh a reliefat-o special pentru a semăna cu structura metalică a Piramidei. Pentru un produs absolut spectaculos, designerul a acoperit și geanta în paiete argintii, făcându-l să sclipească.
Oricine pune mâna pe acest obiect de colecție va fi, de asemenea, recompensat cu bilete la o viitoare prezentare de modă Off-White anul viitor. Având în vedere că este unul dintre spectacolele esențiale de la Săptămâna modei din Paris, experții spun că este o afacere destul de bună.
Licitația pentru geanta de 2,8 Jitney a început de la 7.286 de dolari. Alte produse populare - și mai scumpe - care fac parte din licitația casei Christie's sunt un parfum personalizat Louis Vuitton, care vine în propria geantă din piele; o rochie personalizată în miniatură de la Dior, în stilul ultimului spectacol haute couture al casei; și o brățară Panthère de la Cartier din diamant, onix și smarald.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.