Noua colecție toamnă-iarnă 2019-2020 semnată Parfois, denumită simplu și concis 'HERE', îndeamnă să ne conectăm la clipa de acum, să găsim legătura între noi și mediul care ne înconjoară, printr-un video al colecției inspirațional și natural.
Pentru a transmite cât mai autentic mesajul și inspirația noii linii de produse, fotograful Wai Lin Tse a integrat brandul în văi verzi și lacuri albastre, având ca ghid al expediției modelul Lou Schoof – cea prin care colecția HERE trasează linii de timp în spațiu.
Cum Parfois și-a câștigat statutul de referință pe harta celor mai stylish branduri de accesorii, este firesc ca cele mai în vogă tendințe în materie de genți să-și găsească și anul acesta locul în colecția Parfois toamnă-iarnă 2019-2020.

Gențile Parfois pentru sezonul rece vin în forme clasice, dar reinterpretate prin materiale cu fibre naturale ca fetrul sau confecționate din piele întoarsă, dar și prin materiale tehnice, ca nylonul sau neoprenul.
Modele chic-clasic de genți crossbody, rucsacuri urbane elegante, genți de umăr casual pentru oraș și genți tip plic imaginative și colorate promit ca fiecare ținută de toamnă-iarnă să fie completată într-un mod clasic-modern, stylish, fără să se piardă firescul și naturalul.
Cu accente ca lanțuri metalice sau finisaje și detalii sporty, culori pastel, naturale sau nonculori, aceste genți aduc modernul și clasicul laolaltă, fără să deranjeze.
Dacă explorăm mai departe linia de accesorii și bijuterii Parfois, vom descoperi același design abordat cu finețe și naturalețe.
Auriul este culoarea-vedetă în acest sezon și stacking-ul este curentul care ne arată că „less is more' nu e neapărat valabil când vine vorba de accesorii. Se poartă aglomerarea de inele, brățări, clame sau lanțuri pentru a scoate în evidență ținutele de toamnă-iarnă.
În linia de bijuterii Parfois de toamnă-iarnă vei găsi același mix clasic-modern: piese elegante cu forme geometrice, texturi și detalii grațioase completate de perle și pietre fine. O infuzie naturală de inele, cercei, coliere, ceasuri și accesorii cochete pentru păr vor aduce mai multă viață oricărei ținute.
În completare, colecția de accesorii Parfois toamnă/iarnă 2019-2020 prezintă o serie de stiluri de portofele, eșarfe colorate, ochelari de soare și pălării care, împreună, fac din această nouă linie un adevărat hot-spot pentru următoarea expediție la shopping și un autentic focus pentru lentila oricărui sartorialist.

Tendințele prezente în această colecție prezintă perfect ideea de a fi, într-un fel, expus și, în același timp, confortabil.
Straturile de haine – sau binecunoscutul trend de layering – sunt esențiale în sezonul rece. Iar noua linie Parfois practică acest trend într-un mod ceva mai îndrazneț, cu texturi diferite și armonioase în același timp, contrastând și completându-se totodată.

„Materia primă' în ceea ce privește texturile sunt stofa sau mesh-ul, echilibrate cu detalii puternice ca tartanul și modele geometrice și florale – o îmbinare versatilă de organic și clasic. Mixul de proporții și texturi creează personalitate și siluete aparte, naturale, confortabile, gata de explorare.

Linia de încălțăminte urmează regula confortului – colecția este făcută pentru a explora și pentru a descoperi noi provocări. Modele cu print animal, stilul military și cizmele sau ghetele de ploaie căptușite cu modele speciale sunt doar câteva din piesele de rezistență.
Și să nu uităm de pălăriile sau eșarfele călduroase și supradimensionate, pentru cât mai mult confort.

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.