În perioadele dificile și complicate, conștientizarea priorităților este fundamentală. Cu spectacolele sale de toamnă pentru femei și bărbați, filmate separat la Teatrul Armani din Milano, Giorgio Armani a sugerat care sunt prioritățile sale: o modă liniștitoare și transmiterea unui mesaj de respect pentru Mama Natură și creaturile sale.
Prin noua colecție, Armani aduce un omagiu acestor creaturi, realizând un film de prezentare a colecției de toamnă 2021 care a inclus și o reproducere sclipitoare a lui Uri, statuia sub formă de gorilă care se află în apartamentul său din Milano.
„Uri, un nume biblic care înseamnă flacăra mea, lumina mea, este un element excentric care contrastează puternic cu împrejurimile sale domestice. Reflectă marea mea dragoste pentru animale și natură și ajută la crearea, cu ușurință, a unui fel de oază în casa mea din Milano”, a spus designerul. „Am decis să-l pun în centrul scenei pentru că eu cred că este esențial, acum mai mult ca oricând, să reamintim oamenilor cât de important este să protejăm lumea naturală. Angajamentul meu pe acest front este mare.”
Anul trecut, Armani Group a făcut o donație semnificativă către World Wildlife Fund pentru a ajuta la protejarea gorilelor, care sunt o specie pe cale de dispariție. Omagiul lui Armani adus naturii nu s-a oprit aici. Designerul a fost inspirat de elementele pentru imprimeuri, în timp ce broderiile de flori și frunze au împodobit creațiile pentru femei, care s-au simțit mai feminine și mai romantice decât de obicei.
„Nu renunț la ideea mea de simplitate sau chiar de precizie, dar cred că acest moment necesită bunătate și poate chiar o notă de romantism”, a spus Armani.
Colecția este cu siguranță liniștitoare, oferind o compilație a semnăturilor lui Armani: jachetele iconice ale mărcii, pantalonii în stil sarong, costumele cu bluze alungite și pantaloni fluizi, precum și hainele cu accente militare, realizate din materiale variind de la mătase strălucitoare la catifea, pluș și într-o paletă de culori apoase de albastru și verde, combinate cu negru și gri.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.