În perioadele dificile și complicate, conștientizarea priorităților este fundamentală. Cu spectacolele sale de toamnă pentru femei și bărbați, filmate separat la Teatrul Armani din Milano, Giorgio Armani a sugerat care sunt prioritățile sale: o modă liniștitoare și transmiterea unui mesaj de respect pentru Mama Natură și creaturile sale.

Prin noua colecție, Armani aduce un omagiu acestor creaturi, realizând un film de prezentare a colecției de toamnă 2021 care a inclus și o reproducere sclipitoare a lui Uri, statuia sub formă de gorilă care se află în apartamentul său din Milano.
„Uri, un nume biblic care înseamnă flacăra mea, lumina mea, este un element excentric care contrastează puternic cu împrejurimile sale domestice. Reflectă marea mea dragoste pentru animale și natură și ajută la crearea, cu ușurință, a unui fel de oază în casa mea din Milano”, a spus designerul. „Am decis să-l pun în centrul scenei pentru că eu cred că este esențial, acum mai mult ca oricând, să reamintim oamenilor cât de important este să protejăm lumea naturală. Angajamentul meu pe acest front este mare.”

Anul trecut, Armani Group a făcut o donație semnificativă către World Wildlife Fund pentru a ajuta la protejarea gorilelor, care sunt o specie pe cale de dispariție. Omagiul lui Armani adus naturii nu s-a oprit aici. Designerul a fost inspirat de elementele pentru imprimeuri, în timp ce broderiile de flori și frunze au împodobit creațiile pentru femei, care s-au simțit mai feminine și mai romantice decât de obicei.

„Nu renunț la ideea mea de simplitate sau chiar de precizie, dar cred că acest moment necesită bunătate și poate chiar o notă de romantism”, a spus Armani.
Colecția este cu siguranță liniștitoare, oferind o compilație a semnăturilor lui Armani: jachetele iconice ale mărcii, pantalonii în stil sarong, costumele cu bluze alungite și pantaloni fluizi, precum și hainele cu accente militare, realizate din materiale variind de la mătase strălucitoare la catifea, pluș și într-o paletă de culori apoase de albastru și verde, combinate cu negru și gri.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.