Directorul artistic pentru ceasuri și bijuterii Louis Vuitton Francesca Amfitheatrof pune un accent modern pe literele L și V. Unghiurile ascuțite ale acestor inițiale iconice se concretizează ca o unitate de măsură a propriului său tempo, aderând la o metaforă a mișcării, a impulsului și a unui simbol al vitezei. Designul arhitectural pur definește această colecție puternică, cu îndrăzneală grafică, care transcende granițele, stilul și codurile binare ale genului.
Colecția LV Volt a fost realizată pentru a amesteca și potrivi perfect, deoarece multiple interpretări din selecția de 33 de piese oferă o serie infinită de combinații. Cinci capitole distincte definesc totalitatea gamei cuprinse în The LV Volt One, LV Volt Multi, LV Volt Mesh, LV Volt Chain Curb și LV Volt Upside Down.
LV Volt One și LV Volt Multi prezintă L și V în forma lor pură. Literele se reunesc, se despart, se leagă și se împletesc într-o multitudine de texturi, volume, finisaje și dimensiuni, oferind combinații infinite într-un melanj perfect.
Mesh și Curb Chain se evidențiază printr-o manoperă dusă la superlativ. Literele L și V reflectă o multitudine de texturi, volume, finisaje și dimensiuni. Repetarea inițialelor duce la apariția unor structuri prismatice, complexe. Colecția se închide, firesc, cu Upside Down, o eliberare din abstract, în care inițialele se metamorfozează într-o metaforă a mișcării, liniile zimțate ale brățărilor și pandantivelor imitând zig-zagul unui curent electric sau al unui ritm muzical.
Pentru a putea exprima cât mai bine și mai corect multiculturalismul, reprezentanții Louis Vuitton au selectat pentru campania globală patru personaje reprezentative: Hugo Marchand, dansatorul principal al Operei din Paris, Alicia Vikander, actriță premiată cu Oscar, Sharon Alexie, un artist francez și XiaoXing Mao, un model chinez.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.