Dacă nu avem vise, ce avem? Este o întrebare pe care Giambattista Valli pare că și-a adresat-o mai des în această perioadă. În timp ce restul industriei - și, poate, lumea - și-a redus resursele și a renunțat la spectacolele de modă, designerul vrea senzațional. Din noua sa colecție Haute Couture toamna 2020 nu a lipsit tulle-ul - o semnătură a casei de modă. Brandul său de fantezie este încă viu.
Nimeni nu poate prevedea viitorul, dar se pare Giambattista Valli a știut ce urmează. În primăvară, prezentarea colecţiei couture din acest sezon, a casei Giambattista Valli, nu a avut loc pe catwalk, ci ca o expoziţie în Jeu de Paume, din Paris, deschisă publicului larg, în speranța de a elimina elistimul inerent al lumii couture.
„Uneori, lumea modei este prea exclusivă și alteori este plăcut să fie incluzivă”, a spus creatorul, amintindu-și cum un copil înnebunit după modă a trebuit să folosească toate trucurile din carte pentru a se strecura să vadă spectacolele de Alta Moda din Roma. „Deci cred că este bine să pot deschide acest lucru oamenilor din Paris, să pot împărtăși ceea ce este ideea mea despre frumusețea italiană și de unde sunt – mai ales într-un moment ca acesta.”
Colecția, inspirată de coasta Amalfi din Italia și de natura specifică locului, trimite vizitatorul în perioada anilor 60-70. Volumele exagerate, aplicațiile 3D, pastelurile diafane domină întreaga colecție.
Astăzi, lansarea colecției nu a putut avea loc fizic din cauza unei pandemii. Digitalizarea Săptămânii Haute Couture l-a convins pe excentricul Giambattista Valli să facă la fel; același fundal simplu, același obiectiv cu ochi de pește, un singur model și visele lui - fantastice ca întotdeauna.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.