Noile tendințe de lux din 2021

Principiile nu se schimbă niciodată, dar expresiile luxului evoluează întotdeauna. Moda de lux este un exemplu excelent în acest sens, deoarece în fiecare sezon, noile tendințe și influențe devin elemente definitorii ale unui moment. Un brand trebuie să înțeleagă aceste schimbări în mișcare rapidă - sau, în mod ideal, să fie în fruntea definirii acestora. În caz contrar, nu va putea menține relevanța în timp.

Dar ceea ce este chiar mai critic decât înțelegerea fluctuațiilor de la un sezon la altul este să știi care sunt tendințele generale care vor deveni mainstream în timp. Mărcile care conduc aceste schimbări au o mare oportunitate de a deveni o inspirație în categoria lor. De fapt, cercetările făcute de Équité au arătat că abilitatea de a influența și inspira sunt factorii critici ai valorii percepute pentru clienți .

Această trăsătură este extrem de importantă: dacă marca urmează tendințele și permite concurenților să definească domeniul, relevanța acestuia va dispărea în timp. Multe branduri vechi fac greșeala de a cădea în mentalitatea „am făcut întotdeauna așa” - și nu își dau seama că s-au mulțumit până nu este prea târziu.

În lux, unde supraviețuirea mărcii depinde de crearea „valorii extreme” pentru clienții lor, inovația și reinvenția sunt esențiale pentru obținerea unui avantaj competitiv. Într-un mediu din ce în ce mai rapid în schimbare, distincția dintre lider și următor a devenit cel mai critic factor din spatele succesului pe termen lung al mărcii.

Experţii cred că următoarele tendințe vor deveni din ce în ce mai importante pentru ca mărcile de lux să aibă succes în 2021.

Clientele de sex feminin tinere și foarte inteligente

Una dintre cele mai mari concepții greșite pe care o au multe mărci de lux este să creadă că mulţi din clienții lor țintă sunt bărbați și au aproximativ 40-50 de ani. În China, până la 75% din bunurile personale de lux sunt achiziționate de femei. Și în țările din afara Chinei , acest număr depășește 50%. Milenarii reprezintă grupul de clienți de top pentru lux și contribuie la mai mult de 65% din totalul vânzărilor personale de lux din China (și peste 40% în afara Chinei). Cu alte cuvinte, luxul este acum tânăr și feminin.

Calitatea vieții și sănătatea

Unele tendințe vor rămâne cu noi după ce pandemia a trecut. Pentru mulți clienți, ultimele nouă luni au fost primele când s-au confruntat cu o realitate complet nouă. Ceea ce era „normal” a devenit brusc complet diferit. În orașe precum Shanghai, Beijing, Moscova, Tokyo, Los Angeles, Londra, Paris și New York, fusese normal să te deplasezi la muncă ore în șir pe zi. Era normal să nu îți vezi familia în timpul unei zile de muncă și să acorzi prioritate timpului de lucru în raport cu timpul personal. Mai mult decât atât, mulți tineri nu au fost niciodată nevoiți să-și facă griji cu privire la riscurile grave pentru sănătate.

Dar pandemia a schimbat totul. Munca acasă a integrat viața profesională și de familie pentru mulți oameni. A nu face navetă înseamnă a face timp pentru familie, prieteni și exerciții fizice. Me-time a devenit o realitate, iar viața sănătoasă a devenit un nou lux .

Multe mărci nu au o soluție pentru această schimbare orientată către calitatea vieții. Cu toate acestea, impactul său asupra modei , produselor de înfrumusețare, ospitalității, restaurantelor, cluburilor de wellness, fitness-ului la domiciliu, ceasurilor și bijuteriilor și chiar industria auto va fi perturbator.

Sustenabilitate, abonamente și revânzare

Modelul tradițional de afaceri pentru multe mărci de lux fusese tranzacțional - de exemplu, vânzarea de articole noi către clienți - de mult timp. Ca atare, majorității mărcilor nu le păsa ce s-a întâmplat după ce au făcut o vânzare. Dar asta trebuie să se schimbe pentru piața de astăzi. Young Millennials și Gen Zers sunt influențați de durabilitate și solicită transparență și soluții inovatoare, inclusiv achiziționarea de articole de lux second-hand .

Dar cumpărarea de ocazii nu este întotdeauna o chestiune de economisire a banilor. Este adesea un mod de a deține o piesă autentică a unei epoci specifice. Astăzi, gențile Chanel second-hand care au fost proiectate de Karl Lagerfeld sunt mult mai scumpe. Geanta Birkin de la Hermès este un exemplu clasic al acestei aprecieri, deoarece majoritatea oamenilor așteaptă încă pe liste lungi pentru a cumpăra cele mai noi modele.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Rolls Royce celebrează Phantom printr-un model cu figurina Spirit of Ecstasy din aur masiv

Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Trenul Venice Simplon Orient Express vrea să te ducă pe Coasta Amalfi anul viitor

Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Montblanc a extins arta scrisului în spațiul digital cu o nouă tabletă E-ink de înaltă calitate

Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton sărbătorește Baloanele de Aur 2025

Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa

Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL