Noile tendințe de lux din 2021

Principiile nu se schimbă niciodată, dar expresiile luxului evoluează întotdeauna. Moda de lux este un exemplu excelent în acest sens, deoarece în fiecare sezon, noile tendințe și influențe devin elemente definitorii ale unui moment. Un brand trebuie să înțeleagă aceste schimbări în mișcare rapidă - sau, în mod ideal, să fie în fruntea definirii acestora. În caz contrar, nu va putea menține relevanța în timp.

Dar ceea ce este chiar mai critic decât înțelegerea fluctuațiilor de la un sezon la altul este să știi care sunt tendințele generale care vor deveni mainstream în timp. Mărcile care conduc aceste schimbări au o mare oportunitate de a deveni o inspirație în categoria lor. De fapt, cercetările făcute de Équité au arătat că abilitatea de a influența și inspira sunt factorii critici ai valorii percepute pentru clienți .

Această trăsătură este extrem de importantă: dacă marca urmează tendințele și permite concurenților să definească domeniul, relevanța acestuia va dispărea în timp. Multe branduri vechi fac greșeala de a cădea în mentalitatea „am făcut întotdeauna așa” - și nu își dau seama că s-au mulțumit până nu este prea târziu.

În lux, unde supraviețuirea mărcii depinde de crearea „valorii extreme” pentru clienții lor, inovația și reinvenția sunt esențiale pentru obținerea unui avantaj competitiv. Într-un mediu din ce în ce mai rapid în schimbare, distincția dintre lider și următor a devenit cel mai critic factor din spatele succesului pe termen lung al mărcii.

Experţii cred că următoarele tendințe vor deveni din ce în ce mai importante pentru ca mărcile de lux să aibă succes în 2021.

Clientele de sex feminin tinere și foarte inteligente

Una dintre cele mai mari concepții greșite pe care o au multe mărci de lux este să creadă că mulţi din clienții lor țintă sunt bărbați și au aproximativ 40-50 de ani. În China, până la 75% din bunurile personale de lux sunt achiziționate de femei. Și în țările din afara Chinei , acest număr depășește 50%. Milenarii reprezintă grupul de clienți de top pentru lux și contribuie la mai mult de 65% din totalul vânzărilor personale de lux din China (și peste 40% în afara Chinei). Cu alte cuvinte, luxul este acum tânăr și feminin.

Calitatea vieții și sănătatea

Unele tendințe vor rămâne cu noi după ce pandemia a trecut. Pentru mulți clienți, ultimele nouă luni au fost primele când s-au confruntat cu o realitate complet nouă. Ceea ce era „normal” a devenit brusc complet diferit. În orașe precum Shanghai, Beijing, Moscova, Tokyo, Los Angeles, Londra, Paris și New York, fusese normal să te deplasezi la muncă ore în șir pe zi. Era normal să nu îți vezi familia în timpul unei zile de muncă și să acorzi prioritate timpului de lucru în raport cu timpul personal. Mai mult decât atât, mulți tineri nu au fost niciodată nevoiți să-și facă griji cu privire la riscurile grave pentru sănătate.

Dar pandemia a schimbat totul. Munca acasă a integrat viața profesională și de familie pentru mulți oameni. A nu face navetă înseamnă a face timp pentru familie, prieteni și exerciții fizice. Me-time a devenit o realitate, iar viața sănătoasă a devenit un nou lux .

Multe mărci nu au o soluție pentru această schimbare orientată către calitatea vieții. Cu toate acestea, impactul său asupra modei , produselor de înfrumusețare, ospitalității, restaurantelor, cluburilor de wellness, fitness-ului la domiciliu, ceasurilor și bijuteriilor și chiar industria auto va fi perturbator.

Sustenabilitate, abonamente și revânzare

Modelul tradițional de afaceri pentru multe mărci de lux fusese tranzacțional - de exemplu, vânzarea de articole noi către clienți - de mult timp. Ca atare, majorității mărcilor nu le păsa ce s-a întâmplat după ce au făcut o vânzare. Dar asta trebuie să se schimbe pentru piața de astăzi. Young Millennials și Gen Zers sunt influențați de durabilitate și solicită transparență și soluții inovatoare, inclusiv achiziționarea de articole de lux second-hand .

Dar cumpărarea de ocazii nu este întotdeauna o chestiune de economisire a banilor. Este adesea un mod de a deține o piesă autentică a unei epoci specifice. Astăzi, gențile Chanel second-hand care au fost proiectate de Karl Lagerfeld sunt mult mai scumpe. Geanta Birkin de la Hermès este un exemplu clasic al acestei aprecieri, deoarece majoritatea oamenilor așteaptă încă pe liste lungi pentru a cumpăra cele mai noi modele.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Antonia și Alex Velea, planuri mari de nuntă

Antonia și Alex Velea vor face pasul cel mare anul acesta, după mai bine de 8 ani de relație.

Preziceri incredibile despre COVID-19

SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, va deveni un virus mult mai puțin periculos pe măsură ce devine endemic.

Prada dezlănțuie puterea tactilității și culorii pentru toamna anului 2021

Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.

Harry Winston reinventează crizantema cu noul ceas bijuterie

O floare cu petale din piatre prețioase este imortalizată pe ceas de renumitul bijutier american și producător de ceasuri elvețiene Harry Winston.

Moda își pune speranța în administrația Biden

În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.

De ce este atât de greu să creezi o experiență de lux?

Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.

Naomi Osaka este noua imagine Louis Vuitton

Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.

Vila perfectă din mijlocul mării

Când spunem casă de vis, la ce ne referim cu adevărat?

Cele mai puternice pașapoarte din lume

Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.

Casa în care a locuit Michelle Pfeiffer, de vânzare! Imagini cu „palatul” din Pacific Palisades

Un conac din anii '30 din Pacific Palisades, care a fost locuit de multe celebrități, a ieșit pe piață pentru prima dată în 20 de ani.

Supermodelul român de talie internaţională, mamă pentru prima oară

Diana Dondoe, topmodelul român care a devenit imaginea Balenciaga sau Celine, este în culmea fericirii. Frumoasa brunetă va deveni mămică pentru prima oară, la vârsta de 38 de ani.

Cât timp va mai domni imperiul Kardashian?

Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.

Cele mai puternice pașapoarte din lume

Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Seychelles - superdestinația pentru o escapadă de vis iarna

Seychelles este o destinație exotică ce câștigă din ce în ce mai multă notorietate în rândul turiștilor români. Faima arhipelagului african se datorează plajelor spectaculoase și vegetației luxuriante. Dacă îți dorești o vacanță liniștită, unde relaxarea să fie cuvântul de ordine, Seychelles este o destinație ideală pentru tine.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cea mai nouă stațiune din Macao este un „altar” închinat Londrei

Faimosul oraș asiatic dedicat jocurilor de noroc va găzdui The Londoner, un mega proiect integrat, dezvoltat de Sands China, la un cost aproximativ de 2 miliarde de dolari.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Prada „intră” la apă. Cea mai așteptată competiție din domeniul navigației

Cupa Americii, cel mai vechi trofeu din istoria sportului și cel mai prestigios din lumea navigației, va avea loc în Noua Zeelandă în perioada 6 - 15 martie, marcând a șasea provocare pentru directorul executiv al Prada, Patrizio Bertelli, și barca sa de vele Luna Rossa.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Colosseumul din Roma va arăta din nou ca în vremurile antice

Italia a lansat o cerere de ofertă pentru reconstrucția podelei centrale a Colosseumului, celebrul monument turistic aflat în centrul Romei, a anunțat ministrul italian al Culturii, Dario Franceschini.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Noile tendințe de lux din 2021

Principiile nu se schimbă niciodată, dar expresiile luxului evoluează întotdeauna. Moda de lux este un exemplu excelent în acest sens, deoarece în fiecare sezon, noile tendințe și influențe devin elemente definitorii ale unui moment. Un brand trebuie să înțeleagă aceste schimbări în mișcare rapidă - sau, în mod ideal, să fie în fruntea definirii acestora. În caz contrar, nu va putea menține relevanța în timp.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL