Marca franceză a făcut echipă cu Fahrengold din Germania pentru un nou garaj de lux numit Bugatti Edition FG-01. Structura slick include aproape tot ceea ce este necesar pentru a proteja mașina și funcționează ca o vitrină ultra-slick pentru vehicul.
Bugatti se grăbește să sublinieze că nu construiește mașini, ci construiește „opere de artă la comandă”. Ca atare, Veyron, Chiron și Tourbillon sunt într-adevăr mai potrivite pentru a fi parcate într-un muzeu, mai degrabă decât într-un garaj pătat de ulei. Totuși, nu toți proprietarii Bugatti au acces la primul, care este locul unde intervine FG-01.
Garajul lui Bugatti și Fahrengolt este o structură cu un cadru anodizat special conceput pentru a proteja o supermașină. FG-01 include propriul sistem de securitate, sisteme de reglare a temperaturii și umidității și o mulțime de spații de depozitare pentru unelte și alte echipamente de antrenare. Dar ceea ce este probabil să atragă cu adevărat pe cei mai mulți proprietari de Bugatti este că una dintre părțile sale are o fereastră din podea până în tavan, care oferă o vedere complet neobstrucționată a vehiculului în interior. În plus, există plăcuțe de protecție încorporate pentru anvelope, precum și o placă personalizată care identifică vehiculul.
Fiecare Bugatti este produsul unei colaborări intense dintre producătorul auto și proprietarul său, la fel și FG-01. Fiecare garaj este special conceput pentru a fi o potrivire perfectă cu vehiculul pe care îl va găzdui. Este nevoie de opt până la 12 săptămâni pentru a crea structura și de 30 de minute șocant de rapide pentru a o configura la livrare, conform Top Gear.
„Fie la reședința unui client, la un muzeu sau la o expoziție, această colaborare asigură că fiecare capodopera Bugatti este prezentată cu aceeași măiestrie și grijă care îi definesc creația”, a declarat Wiebke Ståhl, directorul general al Bugatti International, într-un comunicat.
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.