Marca de telefoane mobile a introdus recent „FreeBuds” care vin într-o carcasă Bluetooth care seamănă cu un ruj real.
Conceptualizat și creat de Centrul de Cercetare Estetică al HUAWEI din Paris, „Rujul FreeBuds” se concentrează pe estetica de lux de designer și este inspirat de produsele cosmetice de ruj de ultimă generație.
Produsul a fost testat pe peste 10.000 de modele de urechi umane pentru a asigura confort maxim chiar și în situații cu mișcare intensă.
Căștile vin cu o carcasă Bluetooth care este concepută pentru a imita un ruj negru metalic cu o bandă aurie metalizată. La deschiderea capacului, o bază aurie strălucitoare dezvăluie perechea de căști, care sunt colorate într-un roșu intens pentru a se potrivi cu tema.
Rujul FreeBuds oferă 22 de ore de redare a muzicii cu o carcasă complet încărcată. Căștile, la încărcare completă, oferă 4 ore de redare. Mai mult, poate fi conectat la un smartphone Android, PC, tabletă sau orice dispozitiv iOS prin conexiune cu două dispozitive prin Bluetooth.
Rujul FreeBuds este disponibil și în România și costă aproximativ 1.000 lei.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Inspirată de emblematica colecție haute couture „Les Insectes” din primăvara 1997 a lui Thierry Mugler, casa de modă franceză Mugler a colaborat cu brandul sud-coreean de ochelari Gentle Monster pentru a crea o linie de ochelari de soare futuristici.
Hotelul Cala di Volpe a fost selectat de Dolce&Gabbana ca parte a proiectului creativ DG Resort, menit să transpună luxul inimitabil al mărcii în locații foarte exclusiviste.