Minaj nu va avea numai un rol onorific, ci va fi, de asemenea, director de creație al revistei Maxim și consilier special al Consiliului de Administrație al MaximBet.
"Nu cred că am fost vreodată mai mândră de o colaborare. Îmbinarea mișcărilor de putere cu pricepere în afaceri cu expresia mea naturală, creativă, sexy, amuzantă și orientată spre modă este atât de potrivită în ceea ce privește acest parteneriat. Sunt pregătită să îmi valorific pe deplin potențialul de regină tânără, influentă și proprietară și să deschid uși pentru ca alții să viseze la mare,” a declarat Minaj.
MaximBet activează, în prezent, în Colorado și are acces pe piață în alte 11 state din SUA, dar și în provincia canadiană Ontario. MaximBet este un operator atipic, focusat în principal pe lifestyle, recompensând jucătorii cu experiențe reale, pe care "banii le nu pot cumpăra", iar parteneriatul cu Minaj va permite companiei să accentueze și mai mult acest lucru.
Acestă mutare este una explicabilă, în contextul în care industria de profil din SUA a înflorit în ultimul an, iar specialiștii sunt convinși că cifrele vor continua să crească, pe măsură ce tot mai multe state americane încep să ofere licențe pentru operatorii de jocuri de noroc.
În ceea ce privește brandurile de pariuri din România, Superbet stă cel mai bine la capitolul imagine, având contracte cu foarte multe personalități din lumea sportului, care promovează diverse campanii, promoții și chiar bonusuri fără depunere, conform cote-pariuri.ro.
Ilie Dumitrescu, Gheorghe Craioveanu, Bogdan Stelea, Florin Răducioiu, Mihai Leu, Cătălin Moroșanu, Benny Adegbuyi, Ana Maria Popescu (Brânză) sunt ambasadorii de imagine ai Superbet, în timp ce Vali Moraru, Mihai Mironică, Dan Filoti, Lucian Lipovan și Andrei Niculescu fac parte din echipa experților Superbet.
Superbet, fondat în anul 2008, activează în trei țări și este cel mai important operator de gambling din România, având aproximativ 1000 de agenții în țară și peste 4500 de angajați. Totodată, Superbet este singura compania din sectorul jocurilor de noroc listată pe bursa alternativă AeRo, în urma unei emisiuni de obligațiuni în valoare de 9,6 milioane de RON.
În anul 2020, afacerile grupului au depășit pragul de 300 de milioane de euro. În ultimul an, a atras manageri de top de la companii precum Mars, Olx, McKinsey sau Adobe.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.