Studiile au descoperit că o mare parte din sortimentele de cafea din comerț pot conține până la 23 de linguri de zahăr pe cană. Făcând parte dintr-o acțiune amplă împotriva utilizării fără măsură a zahărului, cercetătorii au analizat mai mult de 200 de băuturi și au descoperit „șocant” de mari cantități de zahăr în multe dintre ele. Unele dintre aceste băuturi sunt făcute folosind alternative prietenoase cu veganele la laptele de vacă. „Venti” (un pahar mare) Starbucks cu aroma de caramel și ciocolată caldă făcut cu lapte de ovăz, dar completată cu frișcă a avut cel mai mult. Această băutură conține 23 de lingurițe (93,7 g) de zahăr și are un aport de 758 de calorii, despre care organizația Action on Sugar spune că este egal cu trei cutii de Coca-Cola sau patru brioșe de ciocolată albă și căpșuni.
Marile lanțuri comerciale care se ocupă cu vânzarea de cafea și care au fost incluse în studiu spun că oferă clienților o varietate de opțiuni cu conținut scăzut de zahăr însă realitatea este alta. Acțiunea împotriva zahărului spune căde obicei consumatorii pot opta în mod inconștient la cantități enorme de zahăr suplimentar din cauza lipsei etichetării, iar percepția opțiunilor vegane sunt mai sănătoase, când de fapt unele magazine folosesc alternative pre-îndulcite la laptele de vacă.
Pentru un consum normal de zahăr trebuie să știți că adulții nu trebuie să consume mai mult de 30 g (aproximativ 7 lingurițe) de zaharuri adăugate la alimente sau băuturi – pe zi. Copiii cu vârsta cuprinsă între 7 și 10 ani nu trebuie să aibă cel mult 24g (6 lingurițe) pe zi iar copiii cu vârsta cuprinsă între 4 și 6 ani trebuie să aibă cel mult 19g (5 lingurițe) pe zi. Nu există nicio limită pentru copiii sub 4 ani, dar este recomandat să evite băuturile îndulcite cu zahăr și alimentele care conțin mult zahăr.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.