Nebunia pentru NFT-uri în modă continuă. Hermès a lansat un alt Birkin NFT de colectare a noilor lor „MetaBirkin“ NFTs - proiectat de artistul din Los Angeles Mason Rothschild.
Proiectul a fost lansat săptămâna trecută în timpul sărbătorilor Miami Art Basel din 2021, dar, în urma succesului colecției NFT „Baby Birkin”, cele 100 NFT MetaBirkin au strâns deja aproape 450.000 de dolari.
Gama de genți Birkin, toate lucrate în mod intenționat cu blană falsă, conține piese în „culori unice, moderne și execuții grafice“ create de Rothschild , în colaborare cu Eric Ramirez.
Inspirat de interesul tot mai mare pentru alternativele la blană, artistul a conceput colecția ca o modalitate de a arăta altor mărci și designeri că menținerea practicilor de design fără cruzime și susținerea viziunii sale artistice personale nu se exclud reciproc.
Pentru licitație, MetaBirkins au fost puse la dispoziție pe Basic.Space, o „ platformă de comerț social cu o piață organizată pentru experiențe unice și produse exclusive, pentru vânzarea publică”. Retailerul digital a colaborat cu Hermès și Rothschild în cadrul proiectului și i-a oferit vizionarului artistic un contract care îi va promova expansiunea în domeniul NFT.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.