Pentru Matthew M. Williams, care s-a alăturat casei Givenchy în mijlocul pandemiei de Covid-19, cultura digitală a intrat foarte repede în industria modei. În timp ce dezvolta deja o viziune deosebit de inovatoare asupra artei sale, creatorul de modă se pregătește să ofere prima sa colecție complet digitală pentru casa franceză.

După Dolce & Gabbana în septembrie anul trecut, a venit rândul lui Givenchy să treacă la digital. Cum? „Sau” Ce? Prin intermediul NFT-urilor, permițând celor mai bogați iubitori de modă să-și permită monede disponibile doar online. Raritate și exclusivitate prin urmare.
Pentru noua sa colecție, Matthew M. Williams profită de fenomen și oferă o linie limitată de îmbrăcăminte dematerializată. În total, a creat 15 modele sub formă de NFT. Imprimeurile grafice sunt inspirate direct din colecția de primăvară 2022 concepută împreună cu artistul mexican Chito.

O mulțime de personaje și simboluri subversive pictate cu spray sunt prezentate, unde estetica experimentală și industrială se amestecă cu influențele SF cu austeritatea dragă universului lui Matthew M. Williams. Aceste opere de artă digitale unice pot fi folosite de colecționari ca avatare online sau fotografii de profil. Dar vor fi și (și mai presus de toate) un mijloc de diseminare a viziunii și a operei unor artiști precum Chito în fața unui public plural și global.
În plus, este o oportunitate de a ne încerca o modalitate cu totul nouă de a conceptualiza rolul modei, atât în viața noastră fizică, cât și în cea digitală, prin crearea unei punți între cele două.
„Am vrut să explorez acest spațiu nou și interesant al NFT-urilor. Faptul că Chito este deja activ în ecosistem a făcut să pară și mai firesc să colaborăm la această serie limitată și să ne împingem viziunea colectivă pentru Givenchy și mai departe.” spune Matthew M. Williams.
De dragul sustenabilității și al ecologiei, Givenchy a decis să lanseze colecția NFT pe rețeaua Polygon, cunoscută pentru consumul redus de energie. NFT-urile vor fi scoase la licitație, timp de o săptămână, pe OpenSea (cea mai importantă piață pentru aceste lucrări digitale). Vânzarea va sprijini în special fundația olandeză The Ocean Cleanup, un partener de lungă durată al Givenchy, care se angajează să curețe oceanele.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.