Pentru Matthew M. Williams, care s-a alăturat casei Givenchy în mijlocul pandemiei de Covid-19, cultura digitală a intrat foarte repede în industria modei. În timp ce dezvolta deja o viziune deosebit de inovatoare asupra artei sale, creatorul de modă se pregătește să ofere prima sa colecție complet digitală pentru casa franceză.

După Dolce & Gabbana în septembrie anul trecut, a venit rândul lui Givenchy să treacă la digital. Cum? „Sau” Ce? Prin intermediul NFT-urilor, permițând celor mai bogați iubitori de modă să-și permită monede disponibile doar online. Raritate și exclusivitate prin urmare.
Pentru noua sa colecție, Matthew M. Williams profită de fenomen și oferă o linie limitată de îmbrăcăminte dematerializată. În total, a creat 15 modele sub formă de NFT. Imprimeurile grafice sunt inspirate direct din colecția de primăvară 2022 concepută împreună cu artistul mexican Chito.

O mulțime de personaje și simboluri subversive pictate cu spray sunt prezentate, unde estetica experimentală și industrială se amestecă cu influențele SF cu austeritatea dragă universului lui Matthew M. Williams. Aceste opere de artă digitale unice pot fi folosite de colecționari ca avatare online sau fotografii de profil. Dar vor fi și (și mai presus de toate) un mijloc de diseminare a viziunii și a operei unor artiști precum Chito în fața unui public plural și global.
În plus, este o oportunitate de a ne încerca o modalitate cu totul nouă de a conceptualiza rolul modei, atât în viața noastră fizică, cât și în cea digitală, prin crearea unei punți între cele două.
„Am vrut să explorez acest spațiu nou și interesant al NFT-urilor. Faptul că Chito este deja activ în ecosistem a făcut să pară și mai firesc să colaborăm la această serie limitată și să ne împingem viziunea colectivă pentru Givenchy și mai departe.” spune Matthew M. Williams.
De dragul sustenabilității și al ecologiei, Givenchy a decis să lanseze colecția NFT pe rețeaua Polygon, cunoscută pentru consumul redus de energie. NFT-urile vor fi scoase la licitație, timp de o săptămână, pe OpenSea (cea mai importantă piață pentru aceste lucrări digitale). Vânzarea va sprijini în special fundația olandeză The Ocean Cleanup, un partener de lungă durată al Givenchy, care se angajează să curețe oceanele.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.