Jucătoarea de tenis din Japonia a fost anunțată drept cel mai nou ambasador Louis Vuitton printr-o fotografie în care poartă o rochie cu pliuri asimetrice imprimate cu desene de graffiti din colecția pentru primăvară-vară 2021.
Sportiva și-a câștigat acest drept după un an de succes în instanță unde a militat pentru schimbarea socială.
Osaka, care japoneză și haitiană, și-a folosit platforma pentru a atrage atenția asupra nedreptății rasiale la US Open de anul trecut, turneu pe care l-a câștigat.
Tânăra de 23 de ani a purtat o mască de față diferită pentru fiecare meci de la Flushing Meadows care purta numele unei victime de culoare a violenței pe drumul către câștigarea titlului de simplu feminin
Brandul Louis Vuitton a descris-o pe Naomi Osaka drept „polifacetică, independentă și modernă” și „unul dintre cei mai influenți jucători de tenis din toate timpurile”.
Se spune că Osaka, care va debuta ca cel mai recent ambasador al mărcii în campania de modă primăvară-vară 2021, ar fi întrupat-o perfect pe femeia Louis Vuitton.
„Uau, de fapt este o nebunie”, a scris tenismena pe conturile ei de socializare. „Onorată să fiu cel mai nou ambasador al Casei @LouisVuitton”.
Eticheta a însoțit anunțul cu fotografii de campanie realizate de directorul artistic al colecțiilor pentru femei, Nicolas Ghesquière.
„În afară de tenis, pasiunea mea cea mai prețuită este moda; și nu există un brand mai iconic decât Louis Vuitton”, a declarat Osaka, nr. 3 mondial.
Revista Sports Illustrated a numit-o “Sportivul anului”, Forbes a declarat ca este cea mai bine platita femeie-sportiva din toate timpurile, Time a adaugat-o in Top 100 Cei mai influenti oameni din lume. Pe langa acestea, Osaka a aparut pe coperta Vogue a lunii ianuarie 2021 intr-o rochie Louis Vuitton.
Toni Garrn este însărcinată cu primul ei copil. Fotomodelul german a anunțat că ea și soțul ei, Alex Pettyfer, vor deveni părinți în mai puțin de 3 luni.
Cătălina Grama, alis Jojo, şi-a tatuat pe braț una dintre pozele ei favorite cu Paul Ipate, partenerul ei de viață și tatăl fetiței sale.
Pamela Anderson își ia rămas bun de la casa ei din Malibu. Casa actriței va ieși oficial pe piață luni, confirmă revista PEOPLE.
Fondatorul SpaceX Elon Musk a anunțat că intenționează să creeze un nou oraș în statul american Texas. Acesta s-a lăusat cu noul proiect pe contul de Twitter.
Lumea nu va scăpa de Covid-19 nici în 2021, susține Organizația Mondială a Sănătății (OMS), care arată că speranța că vom scăpa de pandemie până la finalul acestui an este nerealistă.
Chanel a creat un uimitor colier pentru a celebra centenarul celebrului său parfum, Chanel No. 5. Atracția principală este un diamant D (incolor) tăiat în formă octogonală (care seamănă cu sticla parfumului) cu o greutate exactă de 55,55 carate.
Pentru prima ei prezentare de modă în fruntea casei Chloé, designerul Gabriela Hearst și-a imaginat o îmbrăcăminte ultra-feminină, dar și foarte angajată într-o logică a sustenabilității.
Un sport este realizat în aer liber și funcționează cardio, celălalt se practică acasă, pe o saltea, promovând flexibilitatea și echilibrul. Alergatul și yoga sunt cele două sporturi preferate în această perioadă și chiar ideal de combinat.
Lavinia Pârva a lăsat scena pentru o afacere online, adaptată pandemiei de COVID-19.
LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.
Ellen DeGeneres a scos la vânzare opulenta casă din Beverly Hills, pe care a cumpărat-o de la liderul trupei Maroon 5, Adam Levine.
Marca numește colecția un tribut adus unei perioade în care floarea-soarelui și florile sălbatice radiază.
Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.
Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.
Cântărețul Bruno Mars investește în modă și stil de viață odată cu lansarea brandului său, Ricky Regal, pentru care a încheiat un parteneriat cu Lacoste. Rezultatul este o colecție cu accente vintage.
Giorgio Armani a dorit să ofere modă liniștitoare pentru toamnă și a adăugat o notă de romantism colecției sale.
Pentru toamna anului 2021, designerii mărcii Miuccia Prada și Raf Simons au adoptat conceptul transfigurării. Clasicii reinventați au furat lumina reflectoarelor.
Victoria Beckham ar putea fi nevoită să-și închidă compania de modă. Marca fostei Spice Girls a mers pe pierderi de ani de zile și ar putea fi nesustenabilă.