Jucătoarea de tenis din Japonia a fost anunțată drept cel mai nou ambasador Louis Vuitton printr-o fotografie în care poartă o rochie cu pliuri asimetrice imprimate cu desene de graffiti din colecția pentru primăvară-vară 2021.
Sportiva și-a câștigat acest drept după un an de succes în instanță unde a militat pentru schimbarea socială.
Osaka, care japoneză și haitiană, și-a folosit platforma pentru a atrage atenția asupra nedreptății rasiale la US Open de anul trecut, turneu pe care l-a câștigat.
Tânăra de 23 de ani a purtat o mască de față diferită pentru fiecare meci de la Flushing Meadows care purta numele unei victime de culoare a violenței pe drumul către câștigarea titlului de simplu feminin
Brandul Louis Vuitton a descris-o pe Naomi Osaka drept „polifacetică, independentă și modernă” și „unul dintre cei mai influenți jucători de tenis din toate timpurile”.
Se spune că Osaka, care va debuta ca cel mai recent ambasador al mărcii în campania de modă primăvară-vară 2021, ar fi întrupat-o perfect pe femeia Louis Vuitton.
„Uau, de fapt este o nebunie”, a scris tenismena pe conturile ei de socializare. „Onorată să fiu cel mai nou ambasador al Casei @LouisVuitton”.
Eticheta a însoțit anunțul cu fotografii de campanie realizate de directorul artistic al colecțiilor pentru femei, Nicolas Ghesquière.
„În afară de tenis, pasiunea mea cea mai prețuită este moda; și nu există un brand mai iconic decât Louis Vuitton”, a declarat Osaka, nr. 3 mondial.
Revista Sports Illustrated a numit-o “Sportivul anului”, Forbes a declarat ca este cea mai bine platita femeie-sportiva din toate timpurile, Time a adaugat-o in Top 100 Cei mai influenti oameni din lume. Pe langa acestea, Osaka a aparut pe coperta Vogue a lunii ianuarie 2021 intr-o rochie Louis Vuitton.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.