„Nu doare. Nu este deosebit de reconfortant”, spune Naomi Campbell râzând. Ea vorbește despre ritualul ei de dinaintea fiecărui eveniment: drenajul limfatic. În cel mai recent vlog, supermodelul dezvăluie secretul picioarelor sale netede și lungi, cu care poate fi văzută pe pistele de modă la vârsta de 50 de ani.
Așa cum a fost la debutul lui Kim Jones la Fendi Couture în ianuarie, când Naomi Campbell împreună cu Demi Moore, Kate Moss și Christy Turlingtona au prezentat noua colecție Haute Couture primăvară/vară 2021. În dimineața de dinaintea show-ului de modă, Campbell le-a arătat faniloe cum se pregătește pentru spectacol. Ziua ei a început în studioul parizian Olfa Perba cu un drenaj limfatic sub formă de Maderoterapie, care folosește elemente speciale din lemn
De la coapse, care sunt frământate cu un instrument de masaj în formă de ciupercă, până la tibie, care e masată cu un sucitor - Campbell oferă toate detaliile atunci când vine vorba de modelarea picioarelor lungi.
„Am 50 de ani acum, așa că încerc să fac acest lucru cât mai des posibil”, explică Campbell în timp ce maseuza efectuează un masaj adânc de țesut pe picioare cu diferite instrumente. „Femeile de vârsta mea au retenție de apă”. După cum spune zicala: dacă vrei să fii frumoasă, trebuie să suferi. Cu toate acestea, pentru Naomi Campbell, procedura include și distracție și, mai presus de toate, râsul. „Prima dată când am primit masajul, m-a gâdilat atât de mult, încât am chicotit tot timpul!”, recunoaște ea.
Pe lângă reducerea umflăturilor, drenajul limfatic are și alte avantaje: îmbunătățește circulația și fluxul sanguin. Masajul vizează, de asemenea, celulita și pielea lăsată cu care se luptă multe femei de vârsta ei. „Este cam ca și cum ai frământa pentru pâine”, râde Campbell.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.