Tricoul este de culoare gri, iar în zona pieptului apare numele româncei, alături de data nașterii. Pe spate, imprimeul este mult mai spectaculos. Apare o imagine cu momentul în care Nadia executa „cumpăna” în 1976 la Montreal.
Dedesubt poate fi observată data la care marea campioană s-a născut, 12 noiembrie 1961. „Ea a făcut istorie la Jocurile Olimpice de la Montreal în 1976, obținând o notă perfectă de 10”. Pe etichetă apare semnătura româncei.
video AICI
Comăneci a mărturisit însă că exercițiul cu care a obținut prima sa notă de 10 de la acea ediție a Jocurilor Olimpice a fost planul ei „de rezervă”, pentru că și-a văzut planul inițial pus în primejdie de o mică accidentare la gleznă, cu care se alesese la încălzire.
Întrebată cât înseamnă pentru ea întreaga carieră, dincolo de acel 10 faimos, Nadia Comăneci a răspuns: „Acea notă m-a adus în atenția lumii întregi, pentru că nimeni nu știa de mine înainte de acel moment. Probabil că dacă ați citit pe Wikipedia, pentru că voi, cei care azi îmi luați interviul, nu ați trăit clipa aceea pe viu, ați văzut că aparatul nu a fost capabil să scrie 10. Cea mai mare notă pe care o recunoștea era 9,95, așa că mi-au pus nota 1,00.
Acela a fost detaliul pentru care le-a trezit oamenilor interesul - cine eram, de unde veneam, unde era România? Și totul a luat amploare de la o zi la alta”.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
F1, un film de acțiune de Joseph Kosinski cu Brad Pitt, Damson Idris și Javier Bardem, va fi lansat în cinematografe pe 25 iunie 2025.
Mark Mateschitz, în vârstă de 32 de ani, care a devenit cel mai bogat tânăr miliardar din lume după ce a moștenit Red Bull, deține colecția unică de mașini istorice F1 a lui Bernie Ecclestone pentru peste 650 de milioane de dolari.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.