Șase luni mai târziu, muzeul dezvăluie About Time: Fashion and Duration, care se concentrează pe 150 de ani de modă, din 1870 până în prezent, în onoarea celor 150 de ani de existență ai muzeului.

„Moda este legată de timp. Nu numai că reflectă și reprezintă spiritul vremurilor, dar se schimbă și se dezvoltă odată cu vremurile, servind ca un ceas deosebit de sensibil și precis. Printr-o serie de cronologii, expoziția folosește conceptul de durată pentru a analiza întorsăturile temporale ale istoriei modei”, a declarat Andrew Bolton, curatorul Institutului de costume al Met, într-un comunicat de presă.
Cel mai spectaculos eveniment de modă din lume, MET Gala, a fost inițial programat pentru luna mai, dar nu a avut loc din cauza pandemiei. Evenimentul servește drept sursă principală de finanțare anuală a Institutului de costume.

Expoziția constă în câteva sute de ținute create de cei mai importanți designeri din ultimii 150 de ani dar și costume specifice unor anumite perioade din timp. În muzeu, au fost aranjate sub forma unui ceas care indică cronologia tendințelor din modă de stradă și haute couture.

Printre acestea se află rochii de seara create de Elsa Schiaparelli în 1939, o fustă a lui Alexander McQueen în 1995, un palton al lui Yohji Yamamoto din 1986, o creație Margiela din 1989 sau o mantă lansată de JW Anderson în 2020.

Expoziția va fi expusă până pe 7 februarie, dar muzeul oferă și tururi virtuale private pentru 300 de dolari. Acestea pot fi rezervate online și includ până la 40 de persoane pe tur online.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.