Această tendință de beautificare (n.r. conceptul prin care accentuăm frumosul și corectăm micile imperfecțiuni), cunoscută sub numele de „jingyeong sansu”, încearcă să recreeze cei mai cunoscuți munți ai țării - la o scară mult mai mică - în preajma complexelor rezidențiale din Seul.
Munții artificiali sunt construiți de dezvoltatorii imobiliari care speră să îmbunătățească Feng Shui-ul și valoarea de piață. Unii locuitori cred, de asemenea, că aduc lângă ei puterea de vindecare a naturii.

Fotograful Seunggu Kim, din Seul, a vizitat în 2011 aproximativ 30 de complexe rezidențiale dotate cu astfel de grădini grandioase și neconvenționale și le-a surprins în imagini. După ce a lucrat pe șantiere timp de 20 de ani, Kim era printre primii oameni care ajutau la construirea acestor munți artificiali. Prima dată se obține o bază din spumă de polistiren extrudat, apoi se acoperă cu pământ, după care sunt plantați copaci și flori. Structurile sunt adesea însoțite de mesaje care descriu energia pozitivă pe care fiecare munte trebuie să o aducă, de la fertilitate și aspirație la liniște sufletească. „Nu este doar un peisaj artificial, ci un mediu nou care îmbină tradiția și filozofia”, a spusfotograful pentru CNN.

Prețul pentru un munte de 20 de metri înălțime se ridică până la 2 milioane de dolari. De aceea, poate, astfel de peisaje urbane vei vedea doar în preajma cartierelor de lux. Se folosesc doar materiale de înaltă calitate, inclusiv roci și bonsai scumpi, iar fiecare munte este întreținut de o echipă de experți.
Teritoriul Coreei de Sud este predominant muntos, munții acoperind aproximativ 70% din suprafața țării. Se crede că ei aduc noroc și avere.
Cea mai populară reproducere din Seul este cea a Muntelui Seoraksan, cel mai înalt munte din lanțul muntos Taebaek din Provincia Gangwon, din estul Coreei de Sud. Acesta este situat într-un parc național, din apropierea orașului Sokcho. Muntele Seoraksan este al treilea cel mai înalt din Coreea de Sud. La fel de populară este și reproducerea după Hallasan, un vulcan de scut pe insula Jeju din Coreea de Sud. Este cel mai înalt munte din Coreea de Sud. Muntele Kumgang din Coreea de Nord este, de asemenea, popular, deoarece turiștii sud-coreeni nu l-au putut vizita din 2008 din caza tensiunilor politice dintre cele două țări.

Popularitatea peisajelor artificiale sugerează că locuitorii încearcă să-și consolideze relația cu natura după decenii de urbanizare rapidă. Această încercare de reconectare încearcă fotograful Kim s-o surprindă în fotografiile sale.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.