Această tendință de beautificare (n.r. conceptul prin care accentuăm frumosul și corectăm micile imperfecțiuni), cunoscută sub numele de „jingyeong sansu”, încearcă să recreeze cei mai cunoscuți munți ai țării - la o scară mult mai mică - în preajma complexelor rezidențiale din Seul.
Munții artificiali sunt construiți de dezvoltatorii imobiliari care speră să îmbunătățească Feng Shui-ul și valoarea de piață. Unii locuitori cred, de asemenea, că aduc lângă ei puterea de vindecare a naturii.
Fotograful Seunggu Kim, din Seul, a vizitat în 2011 aproximativ 30 de complexe rezidențiale dotate cu astfel de grădini grandioase și neconvenționale și le-a surprins în imagini. După ce a lucrat pe șantiere timp de 20 de ani, Kim era printre primii oameni care ajutau la construirea acestor munți artificiali. Prima dată se obține o bază din spumă de polistiren extrudat, apoi se acoperă cu pământ, după care sunt plantați copaci și flori. Structurile sunt adesea însoțite de mesaje care descriu energia pozitivă pe care fiecare munte trebuie să o aducă, de la fertilitate și aspirație la liniște sufletească. „Nu este doar un peisaj artificial, ci un mediu nou care îmbină tradiția și filozofia”, a spusfotograful pentru CNN.
Prețul pentru un munte de 20 de metri înălțime se ridică până la 2 milioane de dolari. De aceea, poate, astfel de peisaje urbane vei vedea doar în preajma cartierelor de lux. Se folosesc doar materiale de înaltă calitate, inclusiv roci și bonsai scumpi, iar fiecare munte este întreținut de o echipă de experți.
Teritoriul Coreei de Sud este predominant muntos, munții acoperind aproximativ 70% din suprafața țării. Se crede că ei aduc noroc și avere.
Cea mai populară reproducere din Seul este cea a Muntelui Seoraksan, cel mai înalt munte din lanțul muntos Taebaek din Provincia Gangwon, din estul Coreei de Sud. Acesta este situat într-un parc național, din apropierea orașului Sokcho. Muntele Seoraksan este al treilea cel mai înalt din Coreea de Sud. La fel de populară este și reproducerea după Hallasan, un vulcan de scut pe insula Jeju din Coreea de Sud. Este cel mai înalt munte din Coreea de Sud. Muntele Kumgang din Coreea de Nord este, de asemenea, popular, deoarece turiștii sud-coreeni nu l-au putut vizita din 2008 din caza tensiunilor politice dintre cele două țări.
Popularitatea peisajelor artificiale sugerează că locuitorii încearcă să-și consolideze relația cu natura după decenii de urbanizare rapidă. Această încercare de reconectare încearcă fotograful Kim s-o surprindă în fotografiile sale.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.