Concepută de Casey Cadwallader în colaborare cu Gentle Monster, colecția capsulă de ochelari oferă două modele distincte: Spiral 01 și Spiral 02. Fiecare vine în trei variante de culoare, rezultând o colecție de șase piese.
Spiral 01 prezintă un design geometric decorat cu țepi în formă de tentacule în jurul ramei, inspirându-se din modelul de ochelari Fourmis de la Mugler, care a debutat în colecția couture Les Insectes a casei în 1997. Cu o formă amplificată de ochelari largi, rame transparente și lentile oglindite, acești ochelari de soare Mugler prezintă detaliul de linie în relief Spiral, semnătură a brandului, și logo-ul cromat pe tâmple. Designul izbitor este completat de plăcuțele de nas din cauciuc din spatele ramei pentru un confort sporit.

În ceea ce privește modelul Spiral 02, ramele acestora adoptă, de asemenea, o formă amplificată a ochelarilor, cu linii în relief pe întreaga siluetă și branding cromat gravat pe tâmple.
Prețul celor două modele este de 480 de dolari pentru modelul Spiral 01, respectiv 380 de dolari pentru Spiral 02.
Campania dinamică a fost realizată de Colin Jones și Georgia Palmer și a fost fotografiată de Theo Liu, canalizând spiritul inovatorilor vizuali precum Manfred Mugler și Helmut Newton.
Colecția este disponibilă pe fashion.mugler.com și gentlemonster.com, precum și în anumite magazine și locații pop-up.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.