Pentru că în timp părul i se rărise în zona frontală, solistul a decis să repete experiența după ce a aflat de medicul Mihai Motora și de rezultatele sale excepționale. I-a fost recomandat de foști pacienți care au fost mulțumiți de rezultatele doctorului care operează la clinica privată din Cluj. În cazul lui Ștefan, operația a durat șapte ore și i-au fost implantate 4.500 de fire de păr. "Se pare că e important să găsești un profesionist în adevăratul sens al cuvântului, adică să cunoască foarte bine firul de păr și să îl folosească fix pe acela rezistent, puternic. L-am întâlnit pe medicul Mihai Motora de la Cluj, după ce am auzit mai multe cuvinte frumoase despre el.
El a știut ce fel de fire de păr să folosească, a verificat întâi calitatea, apoi a evaluat rezistența fiecărui fir în timp pentru că se pare că acesta este secretul longevității unui implant. Am văzut cazurile rezolvate de el, pacienți cu podoaba capilară deasă la mulți ani după intervenție și am rămas plăcut surprins", a spus artistul. Medicul Mihai Motora a povestit cum a decurs procedura medicală.
"În cazul lui Ștefan Stan, provocarea a fost zona donatoare rară, din cauza celor două intervenții anterioare. De aceea a trebuie să recoltăm cât de mult am putut, fără să lăsăm cicatrici vizibile la nivelul cefei. În final am reușit să recoltăm și să implantam aproximativ 2000 de grefe (4500 fire de păr). Operația a decurs normal, i-am oferit medicația postoperatorie și i-am explicat ce trebuie să facă în
săptămânile/ lunile următoare. Acum, la 7 luni postoperator rezultatele sunt excelente , iar el e foarte mulțumit", a spus medicul Mihai Motora, de la clinica Med'Art din Cluj. Deși este tânăr, medicul are o experiență vastă în domeniu, pacienții mulțumiți, dovadă fiind și programatorul plin până în luna august.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.